Re: Svar från Sverok hosting
Mitt förslag är att vi på årsmötet vi med lite tur borde ha snart har en punkt där vi diskuterar föreningens avskaffande. Tillsammans med en massa annat. Vad exakt är poängen med att ha djupgående diskussioner om det här om vi ändå kommer att harva samma grejer på möte?
Dåså! Då har vi vad vi önskade: besked. Besked är det bästa av ting, för då kan man fatta beslut.France is Bacon said:Som jag tolkar ovanstående behövs strikt taget ingen förening. Det räcker med att vi gör det vi gör.Staffan Ericsson said:Det är en aningen knivig fråga. Finns ingen direkt policy för området.
Traditionellt har ju vi erbjudit plats åt ideell spelverksamhet och snarlika områden.
Som jag ser det kommer ni få vara kvar så länge ni har den verksamhet ni har idag och bedriver det ideellt. Börjar ni dra in pengar i större volym via annonser eller dylikt så kanske vi vill ha en del av kakan. Sen handlar det ju även om hur mycket resurser ni använder hos oss. Ökar er resursförbrukning enormt så kanske vi blir griniga och vill att ni flyttar/betalar. Fast samtidigt så kanske förbundsstyrelsen tycker tillräckligt mycket om er för att ta den smällen.
Mitt förslag är att vi på årsmötet vi med lite tur borde ha snart har en punkt där vi diskuterar föreningens avskaffande. Tillsammans med en massa annat. Vad exakt är poängen med att ha djupgående diskussioner om det här om vi ändå kommer att harva samma grejer på möte?