Nekromanti Labyrint på tv4

Storuggla

Champion
Igår tittade jag på Labyrint, tv4s storsatsning - tydligen det dyraste de gjort någonsin - eftersom... ja, jag hade inget bättre att göra på jobbet.
Nu har jag alltså sett en tolftedel av serien och... ursäkta? Tempot var långsamt och dåligt, skådespeleriet var dåligt och träigt, replikerna var dåliga och styltade och intrigen var dålig och förutsägbar.
Och detta har de slängt pengar på? Snälla, säg att ni såg det och tyckte det var bra tv, för då kanske det bara är jag som är en trähatt och inte tv4 som gjort bort sig rejält...

Storuggla, kritiker av mossa

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Snälla, säg att ni såg det och tyckte det var bra tv, för då kanske det bara är jag som är en trähatt och inte tv4 som gjort bort sig rejält...
När alternativen är:
a) TV4 har gjort bort sig rejält
b) Något annat
så kan man alltid vara säker på att alternativ a är det rätta.

/tobias, som spelade rollspel istället för att se Labyrint och helt baserar sina åsikter på generell erfarenhet av TV4:s kvalitetsmedvetenhet.

Arfert

Facit
Såg bara trailern, och tyckte det såg "sådär" ut... och som vanligt var det dåligt stylat, folk såg utklädda ut.

Balderk

Swashbuckler
Håller med till 100%.

Jag hade hoppats på en riktigt bra svensk tv-serie. Men nejdå, det var bara skräp.

/Jonas, besviken