Nekromanti Ladies of Chaos

Riddaren

Swashbuckler
Råd

Det ser lovande ut...men så petig jag är kan jag dock inte låta bli att kommentera skrivsättet, skriver det här också, då det kan vara bra råd för andra skribenter också.

Försök att undvika förkortningar så långt som möjligt, skriv exempelvis: till exempel, bland annat istället för t.ex. och bl.a.

En mening bör inte avslutas med årtal, samtidigt som meningen efter börjar med ett årtal.

20 dollar, skrivs inte på det sätt du skriver, utan på följande sätt: $20, det vill säga, tecknet före siffran.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Jonny Elofsson

Veteran
Re: Välkommet tillskott till Western 1872?

Hej allesammans,

När vi ändå är inne på "ämnet" Western 1872 så kan jag berätta lite hur framtiden för sajten ser ut.

Jag planerar en ny design/layout, helt enkelt en bättre och mer skjutglad Västern-sajt. Jag söker nu efter lite folk som vill hjälpa till att utveckla sajten till något häftigt. Kontakta gärna mig så kan jag berätta mer. Den nya Västern-sajten planeras komma upp i juni, håll ut och ladda bössan så länge!

/Jonny - Western 1872
jonny.elofsson@pcfunny.nu

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Välkommet tillskott till Western 1872?

Vad för slags hjälp behöver du? Egentligen har inte jag tid att hjälpa till eftersom jag sitter med en massa tentor och otrevligheter, men man kan ju alltid fråga.