Nekromanti Legend Hobbyspel under avveckling

G

Guest

Guest
Kommentarer till nyheten/notisen Legend Hobbyspel under avveckling
Spelföretaget Legend Hobbyspel har just nu en slutspurt i sin lagerutförsäljning, med 80% rabatt på begagnade rollspelsprodukter.

Gå till nyheten/notisen

Johan K

Gammal & dryg
Trist !! Mycket trist, om jag får säga det !! =(
Är mycket tråkigt att måste skära ner versamheten.
Tur att Legend-sidan inte helt stänger !!

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Verkligen tråkigt... Trodde ett tag att försäljningskrisen skulle lösa sig, men tydligen inte... :gremfrown:

Finns för få svenska rollspelsbutiker som det är, och det verkar dessvärre inte bli bättre.

Ziaxool

Veteran
Finns för få svenska rollspelsbutiker som det är, och det verkar dessvärre inte bli bättre.
Har ni problem med att hitta böckerna ni vill ha? Det finns ju massor av butiker som säljer rollspel online (Tradition, SF, Bokus osv), och i de flästa affärerna kan man ju be dem beställa in böcker om de inte har dem. Så funkar det hoss mig i alla fall...

Johan K

Gammal & dryg
Har ni problem med att hitta böckerna ni vill ha?
Nä, det är ju inte problemet..
Det är snarare att det jag har haft mycket trevliga erfarenheter av hobbyspel.com & därför tycker att det är förbaskat synd att de ska slå igen.

Troberg

Sinister eater
Det är snarare att det jag har haft mycket trevliga erfarenheter av hobbyspel.com & därför tycker att det är förbaskat synd att de ska slå igen.
Instämmer. Så allihop, masa er över till deras website och se om det finns något intressant att köpa! Kanske vi i alla fall kan ge dem ett bra avslut! Det är det minsta vi kan göra för att tacka de få entusiaster som faktiskt kämpat på så länge.