Nekromanti Lemuria och Artemis

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Jag har under det senaste halvåret skrivit två digra kampanjmiljöer i Sverox, dels om den fiktiva planeten Artemis och dels om den fiktiva kontinenten Lemuria. Jag vill gärna få lite respons från eventuella läsare på detta forum.

Vad var bra med texterna?
Vad kunde ha gjorts bättre?
Skulle ytterligare artiklar av detta slag bli uppskattade?

Befuzin

Veteran
Lemuria gillar jag väldigt mycket, helt enkelt en perfekt plats för svulstiga äventyr. Vad jag skulle vilja se är lite mer om vad som händer/hänt i resten av världen, exempelvis det politiska klimatet i tyskland.

Dimfrost

Special Circumstances
Jag gillar alternativa verkligheter väldigt mycket, så jag diggade båda artiklarna skarpt. Men nu är det sent och jag måste sova, så tyvärr hinner jag inte skriva några mer ingående analyser av det bra och dåliga med artiklarna, bara lite ospecificerat beröm. :gremsmile:

/Dimfrost

tdh

Swordsman
Välskrivet som vanligt när hr. Blixt är inblandad. Jag har inte använt någon av världarna rent praktiskt (skapar egna istället) men det är en rejäl hög med kudos för att använda sig av Lemuria - det har jag själv gjort vid ett flertal tillfällen och lär fortsätta med. Jag gillar upplägget, längden och världarna som sådana även om de som sagt inte är provade i spel.

Dina artiklar är alltid uppskattade! Langa över några till Drakens Tand så blir jag ännu lyckligare! :gremwink:

Muggas

Hero
finns de att beskåda någonstans på nätet? mkt intresserad av att se vad du knåpat ihop

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
1. Gå till Sveroks sajt.

2. Klicka på fliken Verksamhet. En meny visas.

3. Klicka på Förbundstidningen. Sidan för Sverox visas.

4. Klicka på länken till Sverox-arkivet.

5. Tanka ner PDFerna för Sverox 25, 26, 28, 29.