Nekromanti Letar äventyr...

Fire_Flame

Veteran
Tja... Nu e det även dags för mig o va SL för första gången..Men eftersom att jag aldrig har spelat förut så tänkte jag börja med ett färdigt äventyr.. Vet ni vart man kan hitta såna här nånstans?? Har hittat massa Gratis äventyr men kommer inte ihåg vart :gremconfused:
//Fire_Flame

Ackerfors

Alas, your rapids!
På Riotminds egna sida finns äventyr följ länkarna från nyheten som lades upp för inte så länge sidan så hittar du åtminstone två.

Sen har vi ju vinnarna av äventyrsutmaningen här på www.rollspel.nu. I kompendiet finns tre stycken äventyr till DoD6, ett till DoD-91 och ett till Västmark. Alla är väldigt bra!

Lycka till!

Johan K

Gammal & dryg
Utöver de sidor som yassilus nämnder så finns ju Det Svultna Svinet som har en klase med äventyr. Sedan så finns ju Sveroks Scenaribank som har en del bra äventyr.

För att nämna 2 gratisäventyr som är bra kan jag nämna Vintereskogens Hemlighet & Gröning. de är 2 mycket trevliga äventyr.
Ett köpäventyr som ligger mig varmt om hjärtat är Vildhjarta.

Lycka till med ditt sl.ande !!

Eksem

Champion
"På Riotminds egna sida finns äventyr följ länkarna från nyheten som lades upp för inte så länge sidan så hittar du åtminstone två."

Och även om jag personligen gillar Vinterskogens Hemlighet bättre tror jag att jag ändå rekommenderar Trollkvinnans Gåta istället. Trollkvinnans Gåta är nog mycket lättare att spelleda nämligen, och texten är desssutom kryddad med nyttiga tips och förslag för den färske spelledaren.