Det oroar mig lite, men någon gång skall väl det funka smärtfritt även med Schenker.Bifur;n299268 said:Schenker
Den svenska har börjat gå ut nu. Engelska är också på gång, men distributören Gamesquest har mycket att stå i tydligen så de är några dagar försenade.PalMer;n299275 said:Kan det vara skillnad på om man ska ha svenska eller engelska versionen? Jag ska ha den svenska ????
Oh. Helt fräckt säger jag: kan du inte recensera det äventyret? Jag är mycket nyfiken på var det ska ta vägenHenke;n299270 said:. Har redan PDF:erna och sitter och läser Den Grå Döden
https://www.rollspel.nu/threads/70295 :-)Bifur;n299292 said:Oh. Helt fräckt säger jag: kan du inte recensera det äventyret? Jag är mycket nyfiken på var det ska ta vägen
Jag fick också min igår (OGRE-level, Stockholm). Allt ser superbt ut.TomasFriaLigan;n299276 said:Den svenska har börjat gå ut nu. Engelska är också på gång, men distributören Gamesquest har mycket att stå i tydligen så de är några dagar försenade.
P.eLL.e;n299305 said:Jag fick också min igår (OGRE-level, Stockholm). Allt ser superbt ut.
Jag har tjatat på andra ställen, så som kickstarterkommentar m.fl. och testar här också:
Varför kom allt med i paketet förutom Quetzels spira? Den ingår ju i OGRE-nivån och uppåt och finns inne har jag hört.
Stort tack Tomas!TomasFriaLigan;n299318 said:Detta beror på ett missförstånd mellan oss och distributören. Quetzel kommer snart!
Quetzels spira (The Spire of Quetzel). En bok med ett gäng äventyrsplatser av ett gäng OSR-profiler. Om du kickstartat tror jag du borde ha fått en pdf redan. Verkar riktigt bra!Tant Ragnar;n299477 said:Jag har också fått ut mitt paket. Känns riktigt trevligt efter en supersnabb genombläddring.
Men vad är det där Quetzel som ni pratar om? Hittar inget på kickstartersidan.