TomasFriaLigan
Ligist
Spelet borde ha dykt upp vid det här laget, föreslår att du mejlar support@frialigan.se så ska vi se vad som hänt.Gurgeh;n299900 said:Jag har naturligtvis inte fått något idag heller...
Spelet borde ha dykt upp vid det här laget, föreslår att du mejlar support@frialigan.se så ska vi se vad som hänt.Gurgeh;n299900 said:Jag har naturligtvis inte fått något idag heller...
Jag har gjort det nu. Tack!TomasFriaLigan;n299991 said:Spelet borde ha dykt upp vid det här laget, föreslår att du mejlar support@frialigan.se så ska vi se vad som hänt.
Ja för någon vecka sen, fast den svenska versionen vet inte om det gör någon skillnadOwlbearpig;n301449 said:Någon i Sverige som har fått Forbidden Lands?
Jag fick i alla fall mitt ex förra veckan, eller kanske till och med i slutet av veckan innan.Lightshy;n301620 said:Har alla fått sitt ex av Quetzel Spira? En av mina kompisar fick sitt för mer än en vecka sedan, men jag har inte fått mitt än?
Måndag 19/11 landade den i min brevlåda.Lightshy;n301620 said:Har alla fått sitt ex av Quetzel Spira? En av mina kompisar fick sitt för mer än en vecka sedan, men jag har inte fått mitt än?