BiobunkerVII
Kaoskardinal
Är det någon som fått det fysiska spelet levererat?
Det skulle finnas i affär från och med augusti, tror jag. I kickstarter-mejlen ligan skickat ut skriver de att planen är att alla backare ska få sitt ex under juli.Skulle det inte levereras i augusti
?
Gissar att jag inte är den enda Göteborgaren som känner att man skulle kunna springa ner och hämta, spara 14 dagar, och slippa att det går tur och retur till Stockholm...Båten anlände Göteborgs hamn i söndags och sedan tar det säkert minst 14 dagar för avlastning, transport till Stockholm, ompackning och leverans till backers.
Falun faktiskt, inte Stockholm.Gissar att jag inte är den enda Göteborgaren som känner att man skulle kunna springa ner och hämta, spara 14 dagar, och slippa att det går tur och retur till Stockholm...
Förlagssystem?Falun faktiskt, inte Stockholm.
YesFörlagssystem?
Ett antal amerikanare har postat om leverans på fb.Inte jag i alla fall. Sitter och väntar på att höra att någon annan ska ha fått det så jag vet att de är på väg. Jag tror nordamerikanerna skulle få sina spel innan oss och jag har ännu inte hört något därifrån.
Avslöja oss inte nu.I fantasin tänker jag att alla riktiga göteborgare har en skum kontakt i hamnen som kan öppna en container och plocka ut något mot ett par öl på närmsta hak senare.
Jag jobbade en gång i tiden på Göteborgs Stuveri AB:s kontor vid Järntorget. Mycket kunde fixas den vägen.I fantasin tänker jag att alla riktiga göteborgare har en skum kontakt i hamnen som kan öppna en container och plocka ut något mot ett par öl på närmsta hak senare.