Nekromanti Lika som bär, part II

solvebring

Superhero
Magnus Seter

Nog ser ni väl vem detta är?! (för den som druckit förmycket kräftspad kan jag avslöja att detta är Harry Potter...)

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Plötsligt känner jag mig helt fantastiskt nöjd över bristen på bilder av hans krankliga överhöghet på det här forumet.

Det hade kunnat bli jobbigt i en sådan här tråd. Jag har redan blivit jämförd med honom för mycket. Jävla FCZ.

//Krank, som lagt upp bollen, nu är det bara att anstränga sig lite för att göra... mål.

solvebring

Superhero
Kannesten

Gimli

Det är den där bestämda men så vänliga uppsynen jag menar, samt att de bägge har ett ordentligt vackert skägg (fast Kannesten är väl lite på efterkälken, men det är somsagt en hyllning till bägge herrarnas finfina vikinga-hakor).

Spara på Kannesten!!! :gremsmile:

Gastono

Hero
Åhhh!
Jag hade helst velat glömma den där bilden och hela den där HÅRIGA incidenten och så kommer du och påminner mig om skiten igen!

Helt oskyldig och sårbar sitter jag på min plats och så dyker människor över mig och sminkar mig och börjar flöta mitt hår och grejer.
Jag hade inte en chans att stå emot folks fury!
NOOOEEESS!

Johan K

Gammal & dryg
Hahaaa !
Nästan så man tycker synd om dig här Gastono..... Men jag måste dock säga att du klär VÄLLDIGT bra i den där Leia-imitationen. :gremgrin:

/ Johan K, som skrattade gott åt denna bild..

Nightowl

Champion
Helt oskyldig och sårbar sitter jag på min plats och så dyker människor över mig och sminkar mig och börjar flöta mitt hår och grejer.
Men lilla gumman, det är för att du är så oskyldig och sårbar som du är så se... söt, menar jag.

Erik

EchonCique

Hero

När tänker du komma ned till Malmö så jag kan göra en Extreme Makeover på dig? :gremtongue:

Big Marco

Läskig
Det är kanske mot policy, men jag har en egen, som gjordes av Entropia-communityt. Jag vet inte vad jag vill säga om det hela dock...

.