Nekromanti Lilla Söta Storuggla-Chan - fan-tråden!

Nightowl

Champion
Re: Lilla Söta Storuggla-Chan in love!

Rising, liksom. Han har ju inte ens axlar.
Grabbarna som läser serien måste ha en mes att identifiera sig med. Tough luck, girl! Om jag skrev in Vulf skulle alla bara inte fatta hur du kunnat landa den hunken!

Äh, jag menar, skönhet kommer inifrån, och den sanna kärleken överbrygger allt... sån skit...

Erik

Nightowl

Champion
Mer våld!

Jag tackar Kvante för hans fynd! Här är ett våldsamt omslag från Bulle Royale, där ett faktiskt bråk om den sista maten i kafeterian förvandlas till en blodtörstig strid till siste man i Storuggla-chans fantasi. Notera pantyshotten.

Fans strider om vem den utslagne pojken till höger är; de flesta påstår att han är en extra vilken som helst, medan vissa menar att man genom hans frisyr och det faktum att han kom så nära Bullen kan avläsa att det är menat att vara Organ, en pojke i klassen som säger i ett annat avsnitt att han gillar bullar.

Spekulationerna om fötterna till vänster ignorerar vi.

Erik

Feuflux

omjonasson.se
Du är bättre på människor än på djur. [NT]

Tycker jag faktiskt. Däremot envisas du ju med genrer jag inte kan nåt om... bibliotek och umm... manga. Fast jag tycker om dig även om jag inte begriper mig på vad du pysslar med. :gremsmile:

Nightowl

Champion
Hädare! Skurk! Palsternacksskalare!

Däremot envisas du ju med genrer jag inte kan nåt om... bibliotek och umm... manga.
Manga är inte en genre! Manga är en stil! :gremmad: Som jag inte direkt behärskar, precis...

Jag lärde mig att rita människor genom att rita porr. Detta är inte ett av Nightowls försök att provocera utan dagsens sanning.

Erik

Nightowl

Champion
Shounen-ai! Yuri! Tjejsnusk! Jajamensan!

Nå, nu är det inte så ruskigt som det låter. Storuggla-chan och DeBracy hade bara föresatt sig att träna på att pussas, i händelse det hände något på Valentin-dagen (vilket det naturligtvis inte gjorde, det här är en japansk serie). Stackars Rising-kun såg bara hälften och fattade noll, förstås.

Rosen

Myrmidon
Re: Shounen-ai! Yuri! Tjejsnusk! Jajamensan!

Ok, för shoujo-ai om vi nu ska vara petiga...

Sjysst bild men jag fattar inte riktigt - vad är det Krille gör?
Tidskontrollör? Väntar otåligt på sin tur..?

--
Åke

Nightowl

Champion
Re: Shounen-ai! Yuri! Tjejsnusk! Jajamensan!

Sjysst bild men jag fattar inte riktigt - vad är det Krille gör?
Tidskontrollör? Väntar otåligt på sin tur..?
Dom har stått sådär ganska länge nu utan att faktiskt röra vid varandra. Hon vill gå och äta innan lunchrasten är slut.

Och jag kommer att förlora min otaku-licens för att jag inte kan skilja på shoujo och shonen...

Erik