Nekromanti LinCon, lite eftersnack..

Ulfgeir

Swashbuckler
Re: LinCon var såhär

Ulfgeir ser inte alls ut som avatar (tycker jag). Däremot ser han ut som Thomas Cavanagh. De har samma sköna leende i alla fall.
Tja, vad kan jag säga? Avatarsbilden är tagen när jag är på synthklubb och försöker vara tuff och hård. =^_^=

/Ulfgeir

Feuflux

omjonasson.se
Jag hörde inte vad han sa.... jaja. :D [aNT]

Men jag garvar nu så it's all good... :gremlaugh:

Och jaha, det var Hans bror... ännu en forumit träffad. :gremsmile:

Foggmock

Myrmidon
:zeppelinare: :gremgrin: :tekopp:

...nån som känner igen det där? Jag hade iaf hyfsat kul, och enda anledningen till att Rickard fick fler frags än jag i DofD var att jag tog "ledigt" (smet utan att säga ett ord) och hade lite "konvent" i kanske sammanlagt fem timmar. Tyckte att det behövdes, annars hade jag blivit tokig av alla som satt vid DofD och regelbögade sig (typ påpeka när jag gjorde fel och sånt.. då fick de smaka 1T20 i skada direkt!).

All in all, ett bra konvent fastän jag inte investerade i något spel jag inte ägde sedan innan. Skämmes på mig tamejfan.

Typ dubblade mitt antal spelade Carcassone-omgångar under Lincon dessutom, är uppe i sex totalt nu tror jag. Om man inte räknar den gröna varianten som jag säkert spelat minst två gånger. Börjar bli bättre på det, men det är fortfarande outsinligt tråkigt. :gremtongue:

Oh, and by the way: jag har fortfarande inte fått de där 14 timmar eller så sömn i sträck man behöver efter ett konvent. Jag kommer somna i insatsbussen imorrn. :gremsmirk:

MrG

Swashbuckler
Re: LinCon var såhär

Sen är jag rätt säker på att MrG var en av dubbelspelledarna vid mitt rollspelsbarsbesök tillsammans med Renisismaffian. Ralf/Rolf/Ralf från överstruket hälsar. Fattade dock inte förräns långt efteråt att det var MrG (om det nu ens var det *mystisk gest* ).
Japp, jag kunde inte låta bli att hoppa in lite och hade väldigt kul... verkar som vi lyckades roa er också... tyckte det var fantastiskt att kunna sitta ute och spela (gjorde det igen senare också).

Feuflux

omjonasson.se
Ye was great [NT]

Och ni hade ett utmärkt samarbete spelledare emellan. Hoppas inte min nuvarande signatur gjorde dig nervös bara, den är bara en flörtig kommentar till Renisis (Aemus eller vad han nu hette). :gremwink:

Hans bror

Veteran
Re: Jag hörde inte vad han sa.... jaja. :D [aNT]

Jo det var trevligt att träffa dig och jag vart stunnad i två SR medans jag valde mellan att kontra med ett annat kortspel eller helt enkelt aboltadig. Men lyckades sedan med mitt SAN test och kom ihåg att det var Great dalmuthi som jag raggade folk till.

Efter det förträffliga suspekta forumitträffen på gothcon så är det svårt att bli förvånad. Gothconpuben där hela besöket kändes som jag hade en roll i mystery men med kraften att när någon frågade mig om jag höll till på forumet, fanns det alltid någon i rummet som ropade -det är Hans bror.

Så nu för tiden så har man ett hyggligt save mot stunning, även fast man har förlorat lite SAN efter att träffat massa forumiter...

Johan K

Gammal & dryg
Någon annan som tog bilder ?

Någon av er andra som eventuellt tog bilder som har lust att lägga upp några bilder ??
Skulle var skoj att se vad ni tog !

/ Johan K, som har sina bilder HÄR.

Gastono

Hero
Re: Någon annan som tog bilder ?

Du har inte lust att lägga till lite namn/text till bilderna?
ex.
bild 1: bla bla bla till höger om bla bla bla.

En annan känner ju inte igen folket :gremfrown:

Johan K

Gammal & dryg
Visst, kan vi ordna..

Du har inte lust att lägga till lite namn/text till bilderna?
Visst, kan jag göra...
Dock orkar jag inte klippa in bilderna här. Så du/ni för följa det dels på sidan som jag slängt upp bildrena på & dels här där jag skriver vilka som är på bilden...
Hoppas att det är ok för er ?!?!

Bild 1: Feliath & Feuflux sitter i Colosseum & lirar något pel..

Bild 2: Arvidos & Dnalor sätter upp sin Universalis-banner, men Feuflux i förgrunden

Bild 3: Feuflux, Zaphod, Feliath, Snigel, han & DoDswe4 sitter & lirar Fluxx

Bild 4: The Gorger sitter & lirar Carcassonne med mig klockan 6:50 på morognen...

Bild 5: Allmän bild över Coloseum

Bild 6: Arvid vid Universalisborde & Zaphod sl:ar we so screwed

Bild 7: DofD-listan...

Bild 8: Dnalro, Feliath, Arvidos & jag(bakom kameran) lirar Doom.

Bild 9: Yassilus, Gurgleh(med ryggen mot kameran), Zaphod, Fogge & Feliath vid DofS-bordet

Bild 10: Yassilus fixar med DofD-bannern

Bild 11: Arvidos i förgrunden, sedan så tror jag att det är Snigel & [h20] som har ryggen mot kameran & så är det Yassilus & Yyy som står vid Universalis-bannern

Bild 12: Zaphod, Dimfros + en tjej & jag(bakom kameran, igen) som lirar Carcassonne

Bild 13: Ännu en bild på Yassilus spm fixar medDofD-nbannern, DoDsw4 & Snigels rygar synns...

Bild 14: Feliath, Yassilus, Dimfrost, Dnalor, Snigel & [h20] fixar med nått...

Bild 15: Doom-bild..

Bild 16: LinCon-mugg

Bild 17: Receptionen

Bild 18: Allmän bild i Coloseum

Bild 19: Jag & en som jag tyvärr glömmt namnet på, lirar Roundbound i S.A.R.Z-rummet....

Bild 20. Ceetan & DoDswe4 lirar Munchkin.

Bild 21: the Gorger som sl, han sl.ar mig & mina gammla spelgrupp med äventyret Abarax hand.

Bild 22: Yassilus, Han, Dnalor, Felath & Ulfgeir.

Bild 23: Dnalor, Felatih, Zaphod, Arvidos, Fogge, Snigel, Han & Feuflux rygg...

Bild 24: Yassilus

Bild 25: Aktiviterer vid We so screwed & DofD

Bild 26: Yyy sl:ar DofD

Bild 27: Yassilus, en skymt av Dimfrost & Yyy

Bild 28: En bild av Han som sl.ar DofD & Renesis som lirar DofD

Bild 29 & 30: Fogge & Han som sl.ar DofD

Sådärja, det var väll det hela tror jag bestämmt.
Mycket nöje !!

Gastono

Hero
Re: Visst, kan vi ordna..

woohaa, detta var roligt!

Fick lite ansikten klara för mig där iaf, tack Kanne!