Nekromanti Lincon!

Devastator

Veteran
Hörni grabbar, nu är det väldigt många som vill spela Neotech på Lincon, så det behövs massor av spelledare. Här på forumet borde det väl finnas några kanditater?
Tänk på att ni får en matkupong för varje pass (Linconburgare), och de som leder tre pass får anmälningsavgiften tebax! Lyxigt.
Om ni är intresserade är det bara att ringa Isse på 0706-649101.

Och för att klargöra det här med cybertechen: Medicinska hjälpmedel räknas INTE! Dessutom ska det synas, intern cybertech ger inga poäng.

Devastator

"Those who quote me are idiots."
-The Devastator, 2001

smaffy

Hero
såå.. du menar att man ska komma till konventet med någon sorts.. plastarm eller nått? typ.. maskerad?
verkar juh lite lätt flummigt måste jag säga..

men wheew.. detdär med mat och pengar tillbax gillade jag! trist nog kommer jag nog inte till det konventet.. tror jag. antagligen får jag vänta tills nästa år eller nått.. och gå på ett annat konvent =oP

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Devastator

Veteran
Re: Är det....

Jodå. Och jag lovar att de som spelleder ska få scenariot i god tid, alltså inte under spelarsamlingen, som brukligt är :)

Devastator

"Those who quote me are idiots."
-The Devastator, 2001

Ensis

Veteran
Hur fungerar det egentligen med hemmasnickrad cybertech jag vet att det är uppskattat. Men är det till att slänga på sin rollfigur eller bara till slp:s?

Beskriv mer om det överhuvudtaget, det stod inte så mycket i Lincon tidningen.

le petit arbre blance et noir, eller liknande..