Osammanhängande sammanfattning
Har äntligen kommit in i normal dygnsrytm.
Min överpigghet (nähä) under det sista halvdygnet i sal t27 botades med en saftig 16 timmars natt. När jag vaknade var dock min värsta mardröm sanning, jag kunde inte prata. Det var kanske inte så förvånande att jag efter 15,5 timmars spelledande i rad, och därefter 10 timmars tjattrande i t27an, blivit hes.
Träffade för första gången ansiktena bakom namnen.
Kände dessutom igen massa folk från GC-04 och GC-03, som dessutom kände igen mig, och hälsade!
-The hidden menace var ok, men i skuggorna var ingen hit. Rollspelsfronten på LinCon var ett skämt! Dess bättre var det med brädspelsbarerna.
Midgaard - Lysande
Steve Jackson - Ok
Coluseums - Fattade inte var man lånade spelen
Cheap assgames(som det stod!) - Tråkig
Looney Labs/Spelwebben - Oförglömligt! LinCon hade sugit ganska fett, om inte spelen och folket som var där hade funnits.
Bästa spelen
"Bang!" "Fluxx" "Carcassonne Jägare & samlare"
Sämsta spel
Brawl
Magic kvarteren var skrämmande och übersunk. Jag var dock täppt i näsan och vågade kika in. Inget av intresse där, utom filmsalen, men den var omöjlig att hitta.
Tråkigast på LinCon? 2 av mina tre vänner som följde med. De satt och spelade starcraft på sina laptops som de hade med "om det skulle bli tråkigt".
Det hela avslutades med Föreningen Sociala Spelares föreningsspel Kasta Gris. Vi körde först till 1000p, men efter att jag fått bara bacon(BejCon?) vid 425, lade vi ner.
Leve Sverokbussen som gör att allt blir så billigt!
Missa inte
BejCon! Nya nyheter varje gång vi uppdaterar!
[Edit] Jag sponsrade också! Så det så!