Hallå! Alltså jag är cool och har inte gjort ett inlägg sen 2006-11-20. Ibland brukar jag stalka forumet inkognito bara för att se om jag missar något spännande eller hämta inspiration till mina nattliga och skamfyllda sessioner i sovrummet. Ja, för er som minns mig är jag fortfarande lika äcklig. För att komma till saken, jag kommer med stor sannolikhet att haka på bara för att min bror kommer på besök. Om jag ska rekommendera några av de tidigare nämna ställena så tycker jag att BA i lnkpg suger mer än en tjackhora utan mun. Horse and Hound är ett helt ok ställe med bra ölutbud lika så De Klomp, eller bra och bra, typ jävligt bra, massor med rolig bärtz. BBQ har grymt god mat och ett bra ölutbud, inte som de tidigare men ja, bra. Annars så hittar jag bra i staden efter att ha bott här i 6 år så är det någon vilsen själ som behöver hjälp att hitta så hänvisar jag till eniro.se eller någon annan bra karttjänst för jag är sämst på att ge vägbeskrivningar, det kan Vicotnik intyga. Jag reserverar mig även för alla stavfel eller andra roliga saker som kan stå i detta meddelande, när jag skriver på den här skräpdatorn så flipprar scrollgrejen fram och tillbaks som en kåt kanin på extacy.
- Jocke