Nekromanti [Linköping] Forumöl inför Lincon

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: [Linköping] Forumöl inför Lincon[OT]

Shit vad jag känner mig dissad när ingen svarar på mitt inlägg. Här gör man en riktigt fet comeback, inlägg på forumet, löften om att gå på forumsöl och vad händer, ingen ting! Tänk om det hade varit lika dant när man var liten och kissade på sig, då skulle fan alla se, peka och skratta.

- Jocke, önskar nästan att han hade kissat på sig istället för att skriva ett inlägg.

!Paxen

Swashbuckler
Vicotnik said:
Trevligt, det verkar som vi blir några stycken i alla fall :gremsmile:

!Paxen hur ser det ut för dig kommer du dyka upp?
Schemat är ganska överväldigande tomt, så jag har tid. Dock så har jag fortfarande en förkylning, som gör mig väldigt olustig att ha med, då den gör mig ganska irriterande och halvt döv. Skakollamedsambon så jag inte tar mig friheter som jag inte ska göra, men hon kommer nog ge ett ok.

Så, som det är just nu, så länge min förkylning inte försämras så kommer jag vara där.

Vicotnik

Den onde
Staff member

Anledningen till att jag inte svara direkt på ditt inlägg ovan var för att jag svarade på det senaste inlägget vilket var Recca's men mitt inlägg var riktat till både dig och Recca.

Hur som helst så är det kul att du hänger med.

Vicotnik

Den onde
Staff member
!Paxen said:
Vicotnik said:
Trevligt, det verkar som vi blir några stycken i alla fall :gremsmile:

!Paxen hur ser det ut för dig kommer du dyka upp?
Schemat är ganska överväldigande tomt, så jag har tid. Dock så har jag fortfarande en förkylning, som gör mig väldigt olustig att ha med, då den gör mig ganska irriterande och halvt döv. Skakollamedsambon så jag inte tar mig friheter som jag inte ska göra, men hon kommer nog ge ett ok.

Så, som det är just nu, så länge min förkylning inte försämras så kommer jag vara där.
Okej håller tummarna för att du frisknar till.

RasmusL

Champion

Haha, go the drama route! Missade att det var aktivitet i tråden helt, förlorat någonstans i bruset. Kul grejer att du dyker upp, skön stil :gremsmile:

haltageten

Dum inuti huvudet

Jag tänkte söka till Paradise Hotel först men sen kom jag på att det kanske fungerar lika bra på wrnu, färre bröst och inte lika grafiskt men skitsamma. :gremwink: Ska i alla fall bli festligt, typ som att bada i bålen på nyårsafton.

- Jocke

RasmusL

Champion
Ahhh det vart bra grejjer. Trevligt umgänge, bra diskussioner på PK-nivå (hehe).

Lysande av Han att köra, mycket intressant att få snacka lite IRL med honom och !Paxen, hoppas att det blir uppdykande åtminstone lördag, annars kan jag styra lokal i Norrköping eller Linköping för lite TiPulp eller annat!

Rickard

Urverk speldesign
Elmrig said:
Lysande av Han att köra, mycket intressant att få snacka lite IRL med honom och !Paxen, hoppas att det blir uppdykande åtminstone lördag, annars kan jag styra lokal i Norrköping eller Linköping för lite TiPulp eller annat!
You bet ya! Själv bor jag i ett stort hus utan grannar 20 minuters bilresa från Peking.

/Han som hoppas att efterfesten blir på lördag istället ^^

RasmusL

Champion
Arvidos MC said:
Han said:
You bet ya! Själv bor jag i ett stort hus utan grannar 20 minuters bilresa från Peking.
Skrev du det här inlägget på mobilen elleh?
Min gissning baserat på klockslaget det skrevs samt min tid för hemkomst blir: "Nej" :>

RasmusL

Champion
Han said:
Elmrig said:

/Han som hoppas att efterfesten blir på lördag istället ^^
Lördag it is! Vet inte hur mycket allvar det var i Getens uttalande, men skiter det sig så styr jag upp något!

haltageten

Dum inuti huvudet
Angående lördag så var jag ganska seriös men det kan bli så att det skiter sig ändå, meddelar imorgon hur det blir.

- Jocke

RasmusL

Champion
haltageten said:
Angående lördag så var jag ganska seriös men det kan bli så att det skiter sig ändå, meddelar imorgon hur det blir.

- Jocke
NEEEJ! Men OM du fackar upp det (gud förbjude) s¨å räknar jag iaf med ditt och Hans och Reccas etcs deltagande i någon form av vin och spel! Full och glad nu, full och glad imorgon kväll vi d demnna tid! FUUUUUCKE YEAH! OCH SPEEEEL!

Recca

Femme Fatale
Recca noterar att Elmrig skrev det inlägget 05:35.. o.o'

Jag kan vara intresserad av lite vin och spel, om du köper vinet och fixar spelet. :gremlaugh:

Rickard

Urverk speldesign
Elmrig said:
NEEEJ! Men OM du fackar upp det (gud förbjude) s¨å räknar jag iaf med ditt och Hans och Reccas etcs deltagande i någon form av vin och spel! Full och glad nu, full och glad imorgon kväll vi d demnna tid! FUUUUUCKE YEAH! OCH SPEEEEL!
Haha. Här är ett argument för att forumet inte ska ha alkolås. :gremlaugh:

Jag är gärna på. Kan ta med This Is Pulp och InSpectres. Kanske Dominion och Fia med hutt också? Spel i Linkeboda eller? Finns det möjlighet till sovplats?

Kanske grillväder till och med?

/Han som höll på att missa det här, då han inte bevakar evenemangsforumet

Rickard

Urverk speldesign
Det blev av med fest med lite spel. Jag tänker vara i indierummet på LinCon vid 19-20-tiden. Häng på där om folk inte vågar svara här. Jag ser ut som en struts med röd keps. Har varit med i ett avsnitt av Scrubs (femte säsongen).

/Han som antar att det är i Ryd