Nekromanti Linköpingslunch

mårten1

Swordsman
Hehe, I am game :gremsmile:
Lunch borde väl gå vilken dag som för mig tror jag så är väl när flest personer kan....
(sitter och funderar varför jag håller på att ge mig in i sociala events för... tror Cissi är dåligt inflytande och feuflux värkar ju inte göra saken bättre! :gremsmile: )

Cissi

Up to no good.
Jag har dåligt inflytande på folk och jag vill äta lunch med folk!
Speciellt efter att ha legat sjuk hemma en hel vecka! Mitt sug efter mänsklig interaktion håller på att göra mig galen!
Inget rollspel har jag fått spela heller den här veckan. Sucks!

Så, mitt förslag är lunch nästa vecka. Onsdagen den 27 kl 12!
Vad säger Linköping med omnejd om det?

Feuflux

omjonasson.se
Onsdag går inte alls tyvärr (vi ska fira av en kollega som går i pension). På måndag har jag en massa möten så då är det svårt med. Annars är veckan öppen.

Dimfrost

Special Circumstances
Vet inte om jag kommer, jag är kanske fullt upptagen med uppladdningen inför kvällens avfärd till GothCon...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Problemet för mig är att jag har lektion klockan 12.40. Jag vill alltså äta lunch ganska tidigt. Ett alternativ kan förstås vara att äta lunch på Kryddan som är vår skolrestaurang, men som också är öppen för allmänheten.

Cissi

Up to no good.
Jag har ett möte precis innan lunch och det brukar alltid dra ut på tiden så... Men att käka i skolbespisningen funkar för mig. Jag hojar ner. :gremsmile:

mårten1

Swordsman
Låter trevligt, vet väl inte riktigt vart det ligger men får väl förfölja feuflux så dit kommer man nog :gremtongue:

Cissi

Up to no good.
Spider Jerusalem said:
Cissi said:
Spider Jerusalem said:
Cissi said:
Torsdag den 28e?
Jag funderar på att komma på den här...
Jaaaa! Spider!
Ska bara se hur det går bussar och sånt... men det borde inte vara omöjligt. Kunde inte åka på gothcon då jag har speldag på SF på lördag.
Ska du åka till Linkan för att käka lunch med oss? Endast för det? Okej, thats it! Jag bestämmer härmed att om du kommer hit så tar jag torsdageftermiddagen off och hänger med dig!

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Cissi said:
Ska du åka till Linkan för att käka lunch med oss? Endast för det? Okej, thats it! Jag bestämmer härmed att om du kommer hit så tar jag torsdageftermiddagen off och hänger med dig!
Låt mig kolla bussarna så skickar jag dig ett PM.

Cissi

Up to no good.
Spider Jerusalem said:
Cissi said:
Låt mig kolla bussarna så skickar jag dig ett PM.
Check!

Feuflux

omjonasson.se
Kul med utomstadsbesök på lunch!

Sedan: förkylda barn, stressigt på jobbet, ingen lust med långexpedition för att få äta lunch samt inget lokalsinne (och har Walium verifierat att tiden var ok?). Jag kommer behöva en guide och krävs det cykel så får ju Mårten problem att följa med...

(Och förlåt om jag låter ultraneggig, det går över nån gång snart hoppas jag. Tre katastrofnätter i ryggen.)

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag har lunch mellan 11.40 och 12.40. Restaurang Kryddan ligger i botten på den nyare delen av Kunskapsgallerian.

Söka på Birgittaskolan i Linköping på valfri karttjänst för en mer detaljerad beskrivning av var skolan ligger.