Nekromanti Linköpingslunch

Cissi

Up to no good.
Re: Awesome!

Johan K said:
Om du trillar förbi Lund så lovar jag att rodda ihop en lunch till dig!! :birthday:
Åh, nu måste jag ju komma till Lund bara för det!
Och för att du har flätat skägg! :heart:

Bornmo

Warrior
Re: Awesome!

Jag håller med, det var en mycket lyckad och trevlig lunch!

Det får vi verkligen göra om.
:gremsmile:

Kram

Feuflux

omjonasson.se
Det börjar bli lunchdags igen.
25-28 februari är föreslagna datum för att de som inte är lika schemaflexibla som jag och Cissi ska få en chans att ge lite input.

Gurgeh loggade ut när jag försökte fråga honom om passande datum, men jag räknar kallt med ett svar här istället! :gremsmile:

Cissi

Up to no good.
Jag är flexibel! Och är det så att någon (Dimfrost) vill käka lunch så har jag tjänstebil och kan ta mig till universitetet. :gremgrin:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Feuflux said:
Det börjar bli lunchdags igen.
25-28 februari är föreslagna datum för att de som inte är lika schemaflexibla som jag och Cissi ska få en chans att ge lite input.

Gurgeh loggade ut när jag försökte fråga honom om passande datum, men jag räknar kallt med ett svar här istället! :gremsmile:
Vilken dag som helst passar mig. Mina planer för de närmaste veckorna är att sitta på ett kontor på vardagarna och att äta mat någon gång mellan 12 och 13. Var och med vilka jag äter maten kan jag improvisera från dag till dag.

/tobias

Cissi

Up to no good.
Hej hej!

Vad sägs om att faktisk boka in en lunch för en gångs skull?

Torsdag den 28 februari kl 12

Var någonstans kan ju någon annan få föreslå då jag nu tog mig friheter med datumet. :gremsmile:

/Cissi

Cissi

Up to no good.
Feuflux said:
Då spikar vi torsdagen då. :gremsmile:

Matförslag: buffé på Ming Palace.
Det är taget! Torsdag nästa vecka, lunch på Ming! Toppen.
Kan någon peta till Walium på nått sätt så han får reda på det?

:gremsmile:

Cissi

Up to no good.
Jag försöker få med mig Recca. :gremsmile:

Men fint! KL 12ish utanför Ming! Toppen. Ses där!

Dimfrost

Special Circumstances
Feuflux said:
Walium hälsar att han har sportlov och inte har tid med oss den här gången tyvärr.
Walium har sportlov denna vecka och inte nästa, så det har nog brustit i kommunikationen någonstans. :gremsmile:

Jag ska se vad jag kan göra själv. Jag kan inte lova något, men jag kanske behöver röra på mig lite på lunchen. I annat fall träffar jag ju några av er på DanCon (samt på resan dit) strax därefter. :gremsmile:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Om det handlar om nästa vecka så kan jag faktiskt. Fick för mig att lunchen gick av stapeln idag. :gremblush:

Cissi

Up to no good.
Jag hintade Martin om lunchen också och kan glädjande konstatera ett "kanske" från honom. :gremsmile:

Vi ses på torsdag!

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Feuflux said:
Jag hoppas att alla inblandade har fastat nu så att vi kan äta ordentligt! :gremsmile:
Jag har inte ätit någon frukost. (Inte som en del av en större plan, utan för mitt bröd var slut, och jag inte hade tid att handla igår, men effekten blir densamma.)

/tobias

Feuflux

omjonasson.se
Dags för lunch snart igen kanske? Vi måste ju fira att Mårten ska börja exjobba på mitt jobb!

Så Mårten får börja med att säga vilken dag som passar. För egen del så funkar inte måndag (imorgon dvs) eller tisdag nästa vecka, men annars så bör alla dagar vara gröna så vitt jag vet.