Nekromanti Linköpingslunch

Feuflux

omjonasson.se
Right-y-o! Enligt Eniro har vi 0,9km promenad då Mårten (förutsatt att vi följer bästa bilvägen som inte var optimal). Hur snabba är vi? :gremsmile:

Sen kommer jag gå vilse när jag ska hitta den nyare delen av kunskapsgallerian, men då ringer jag nån! :gremwink:

Cissi

Up to no good.
Feuflux said:
Right-y-o! Enligt Eniro har vi 0,9km promenad då Mårten (förutsatt att vi följer bästa bilvägen som inte var optimal). Hur snabba är vi? :gremsmile:

Sen kommer jag gå vilse när jag ska hitta den nyare delen av kunskapsgallerian, men då ringer jag nån! :gremwink:
Jag hämtar upp er! :gremwink:

Dimfrost

Special Circumstances
Feuflux said:
Det är lunch vi ska äta, inte en trerätters middag. Sååå lång tid tar det inte. :gremwink:
Det är inte det, men jag kommer att ha andra tider på torsdag och lär äta lunch betydligt senare än så, så det får bli en annan gång. :gremsmile:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag tänkte bara visa att jag existerar. Den här veckan har halva mitt team varit påsklediga, så de av oss som jobbat har haft väldigt mycket att göra. Jag kan inte lova bort mig på en lunch som är längre än att gå ner till Subway, köpa en macka och fortsätta arbeta.

/tobias

Feuflux

omjonasson.se
Jag börjar bli hungrig och/eller sugen på att plåga folk med prat om roll20/skypespel/spelpasslängd.

Cissi

Up to no good.
Jag är pank till på fredag! Eller, jag anser mig inte ha råd med utelunch innan löning. :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
Ingen panik. Måndag, tisdag och onsdag funkar inte för mig ändå kommande vecka. Tänkte mest lägga ut en blänkare.

mårten1

Swordsman
Jaja feuflux! Jag ska posta här :gremsmile:

Dock kan det bli svårt för mig att hinna med på fredag. Jag har föreläsning till klockan 12 och sedan ska man ta bilen in till stan och hitta parkering så ni får troligen äta utan mig den här gången :gremfrown:

Feuflux

omjonasson.se
Mårten said:
Jaja feuflux! Jag ska posta här :gremsmile:

Dock kan det bli svårt för mig att hinna med på fredag. Jag har föreläsning till klockan 12 och sedan ska man ta bilen in till stan och hitta parkering så ni får troligen äta utan mig den här gången :gremfrown:
Buuuuu! Ja, okej då. :gremtongue:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Sannolikt hinner jag inte hålla på och trixa runt med LKData för att få ut min surfplatta och i så fall är jag också tillgänglig för lunch.

Feuflux

omjonasson.se
Kul! Jag tror det är Cissis tur att välja hak (om jag tolkar dig rätt att du inte var låst i tid&rum (Birgittaskolan&11:40)).

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag är mer flexibel än sist så tiden och platsen borde inte vara några problem.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag skulle gärna vara med, men ser inte ut att ha tid idag.

/tobias

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag kan nog de flesta dagar under den kommande tiden, men helst inte måndagar.

/tobias