Nekromanti Linköpingslunch

Feuflux

omjonasson.se
Sommaren är slut och det är dags att börja äta lunch igen!

Måndagen 19:e klockan 12 kommer jag och Cissi (och alla andra som vill prata med oss) att samlas på stora torget för att sedan välja lämplig destination och gluffsa i oss. Be there.

Cissi

Up to no good.
Feuflux said:
Sommaren är slut och det är dags att börja äta lunch igen!

Måndagen 19:e klockan 12 kommer jag och Cissi (och alla andra som vill prata med oss) att samlas på stora torget för att sedan välja lämplig destination och gluffsa i oss. Be there.
Jag försöker få med mig Mårten... Eller, du som jobbar på samma ställe som honom kan väl försöka få med honom? :gremsmile:

Ses på måndag!

mårten1

Swordsman
Tror det kan bli svårt, enligt schemat för första dagen börjar inte min lunch förrän halv ett :gremfrown:

Men går det snabbt med personalhandboken försöker jag gärna smita med :gremsmile:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag vill kanske vara med. Det beror lite på hur det ser ut på jobbet. (Det blir min första arbetsdag efter semestern.)

/tobias

Feuflux

omjonasson.se
Klart ni ska med! :gremsmile:

Men då får vi ta en liten tidssynkning imorgon, dvs vi äter lunch så tidigt som det går att få med Mårten. Och så hoppas vi att Gurgehs jobb släpper loss honom.

mårten1

Swordsman
Vänta nu... Tidigt, men min lunch börjar väl en halvtimma efter er? Eller vill du vara klar innan jag får min lunch? :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
Nu läser du fel (eller så skriver jag fel). Det jag menar är att om du kan äta lunch 12:10 så äter vi då på en gång, men om du verkligen är upptagen till 12:30 så äter vi då. Dynamisk lunchtid.

Eller så säger vi att vi äter 12:30 på en gång så blir det mindre krångel. :gremgrin: