walium Ganska töntig, faktiskt Joined 8 Apr 2001 Messages 8,460 Location Linköping 18 Apr 2003 #1 Jag hittade ett nytt fantasyspel som tydligen ska användas Fallouts regelsystem. Följ länken. Vad tror ni? Kan det vara köpvärt?
Jag hittade ett nytt fantasyspel som tydligen ska användas Fallouts regelsystem. Följ länken. Vad tror ni? Kan det vara köpvärt?
N Netfeed Swashbuckler Joined 21 Apr 2001 Messages 2,273 Location Göteborg 18 Apr 2003 #2 har väntat på detta länge och hoppas innerligt att det blir lika roligt som fallout, men för hoppningsvis mindre buggigt //Netfeed, som gillar datorrollspel
har väntat på detta länge och hoppas innerligt att det blir lika roligt som fallout, men för hoppningsvis mindre buggigt //Netfeed, som gillar datorrollspel
A AidinElf Veteran Joined 15 Jun 2002 Messages 23 Location Eslöv, Skåne 20 Apr 2003 #3 Det verkar jättebra!! Har inte hört om det tidigare, men det verkar klart värt att lägga lite pengar på!!
Det verkar jättebra!! Har inte hört om det tidigare, men det verkar klart värt att lägga lite pengar på!!
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,479 20 Apr 2003 #4 Spelet verkar bli en riktig höjdare... Har inte kommit något bra datorrollspel på länge så jag hoppas innerligt att det blir bra.
Spelet verkar bli en riktig höjdare... Har inte kommit något bra datorrollspel på länge så jag hoppas innerligt att det blir bra.
Q Quan'talis Swashbuckler Joined 14 Jun 2001 Messages 2,235 Location Utlandet 22 Apr 2003 #5 Alternativhistoria. Femtonhundratal. Black Isle. Köp. JPS – kortfattad