Nekromanti Lista över alla moderatorerna, medlemar av redaktionen och så vidare.

God45

#PrayersForBahakan
Hej :)

Jag skulle behöva en lista över användarnamnen på alla som har en officiell position på forumet. Den finns säkert under någon flik på framsidan men jag kan inte hitta den... Jag har lite PM jag skulle vilja skicka till alla som har en officiell position här nämligen och det vore synd om min egen ovana med forum plattformen skulle komma i vägen för det. :)

Tack så mycket i förväg för svar :)

Här är en glad krokodil

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
På gamla sidan kunde man söka på "befattning". Jag har gjort de uppdateringar jag kommer ihåg har skett (Svarte Faraon ut, Gizmo in), men kan ha missat någon, så nån som vet bättre får gärna dubbelkolla och rätta mig om jag har fel

Redaktionen
Magnus Seter
Dante
Ackerfors
Solvebring
Gizmo

Tekniker (Tror de räknas som en del av redaktionen)
Spider Jerusalem
Lupus Maximus

Moderatorer
Krille
Man Mountainman
Gurgeh
Cissi

Ha så roligt.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hmm... undrar hur det är med Vicotnik. Han hjälper väl till med forumpillandet, men jag vet inte om det är på ren hobbybasis eller om han är officiell tekniker.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag är en del av teknikergruppen som består av Spider, Lupus, anth, Max Raven och mig själv. Där det är Lupus och Spider som skötet driften av forumet. Max, anth, och jag är med i diskutionerna om hur vi ska få till migreringen av gamla och nya forumet och hur vi ska handskas med VB5. Jag har även fått rollen som "Talesman" mellan teknikergruppen och resten av forumet, vilket innebär att det är jag som går ut med teknikergruppens "officella" uttalanden. Dessa skriver jag dock alltid "under" med:
//Teknikergruppen.

Så varken anth, jag eller Max har något insyn i redaktionen eller moderatorerns arbete. Utan vi är mer en stödfunktion för Spider och Lupus.

Jag hoppas detta har givit svar på din frågan om min och teknikergruppens funktion här på forumet.

God45

#PrayersForBahakan
Vicotnik;n99137 said:
Jag är en del av teknikergruppen som består av Spider, Lupus, anth, Max Raven och mig själv. Där det är Lupus och Spider som skötet driften av forumet. Max, anth, och jag är med i diskutionerna om hur vi ska få till migreringen av gamla och nya forumet och hur vi ska handskas med VB5. Jag har även fått rollen som "Talesman" mellan teknikergruppen och resten av forumet, vilket innebär att det är jag som går ut med teknikergruppens "officella" uttalanden. Dessa skriver jag dock alltid "under" med:
//Teknikergruppen.

Så varken anth, jag eller Max har något insyn i redaktionen eller moderatorerns arbete. Utan vi är mer en stödfunktion för Spider och Lupus.

Jag hoppas detta har givit svar på din frågan om min och teknikergruppens funktion här på forumet.
Absolut :) Tack så mycket. Ni gör ett superjobb förresten, tack för att ni gör det :)