st.RangeR
Veteran
Lirar ett hemmasnickrat rollspel.. första gången jag spelar med en egengjord karaktär (bara hoppat in och tagit över någon annans innan, när de varit sjuka eller ngt).
Tänkte fråga lite efter allmän hjälp till starten.. ni vet juh inte alls vad som finns i spelet så det blir svårare att gå in på detaljer
Uppförande? beror helt klart på personlighet.. men om man tar de klara dragen som ensamvarg osv så kanske ni hjälpa till här.
Har hittat en bild och skrivit utseende osv.. men behöver lite tips om mer startutrustning.( kan missa ngt jag skrivit redan)
Skogskläder, sykit för att reparera kläderna osv..
Dolk, för att kunna rensa byten osv, slipsten (fett tar man från bytena?)
Båge, för jakt.. extra strängar osv. bågskydd för armen
Vedyxa, säger sig självt
Ryggsäck för att bära allt
Vattenflaska
elddon
Står lite stilla nu, ge gärna tips och mer och mindre viktiga saker.. så får vi se.
Ni vet inte vilka färdigheter som finns att välja på, men grundtips här också om ni orkar..
Ser fram mot att få spela, men har itne alla bitar, hoppas ni rävar kan hjälpa mig. Tack!
Tänkte fråga lite efter allmän hjälp till starten.. ni vet juh inte alls vad som finns i spelet så det blir svårare att gå in på detaljer
Uppförande? beror helt klart på personlighet.. men om man tar de klara dragen som ensamvarg osv så kanske ni hjälpa till här.
Har hittat en bild och skrivit utseende osv.. men behöver lite tips om mer startutrustning.( kan missa ngt jag skrivit redan)
Skogskläder, sykit för att reparera kläderna osv..
Dolk, för att kunna rensa byten osv, slipsten (fett tar man från bytena?)
Båge, för jakt.. extra strängar osv. bågskydd för armen
Vedyxa, säger sig självt
Ryggsäck för att bära allt
Vattenflaska
elddon
Står lite stilla nu, ge gärna tips och mer och mindre viktiga saker.. så får vi se.
Ni vet inte vilka färdigheter som finns att välja på, men grundtips här också om ni orkar..
Ser fram mot att få spela, men har itne alla bitar, hoppas ni rävar kan hjälpa mig. Tack!