A Angmar Veteran Joined 9 Dec 2001 Messages 88 Location Stockholm 31 Dec 2001 #1 E det nån som har lite information om andra raser än de som finns i grundboken dod6, och kanske en karta över "Trudvang?" (Säg bara inte: köp Jorges Bestiarium, för jag har precis köpt grundboken till dod6.)
E det nån som har lite information om andra raser än de som finns i grundboken dod6, och kanske en karta över "Trudvang?" (Säg bara inte: köp Jorges Bestiarium, för jag har precis köpt grundboken till dod6.)
J Jorge Veteran Joined 27 Nov 2001 Messages 139 Location Umeå 31 Dec 2001 #2 Visst ge mig din email så skickar jag en karta Riotminds bruckade ha på sin sida!/images/icons/woof.gif
Visst ge mig din email så skickar jag en karta Riotminds bruckade ha på sin sida!/images/icons/woof.gif
A Angmar Veteran Joined 9 Dec 2001 Messages 88 Location Stockholm 31 Dec 2001 #3 min email...du kan skicka den på aries@moonman.com
A Angmar Veteran Joined 9 Dec 2001 Messages 88 Location Stockholm 31 Dec 2001 #4 min email...du kan skicka den på aries@moonman.com tack
A Adsinistratus Veteran Joined 24 Nov 2000 Messages 81 Location Mitt kråkslott, Stockholm. 1 Jan 2002 #5 Hehe... "(Säg bara inte: köp Jorges Bestiarium, för jag har precis köpt grundboken till dod6.) " Köp Jorges sedan när du har pengar då. Den är bra, jag lovar och svär!
Hehe... "(Säg bara inte: köp Jorges Bestiarium, för jag har precis köpt grundboken till dod6.) " Köp Jorges sedan när du har pengar då. Den är bra, jag lovar och svär!
H Hasse Hero Joined 13 Jan 2001 Messages 1,684 Location Göteborg 2 Jan 2002 #6 eller "Köp Jorges sedan när du har pengar då. Den är bra, jag lovar och svär!" Eller så kan han önska sig den i present om han inte fått pengar innan dess./images/icons/smile.gif
eller "Köp Jorges sedan när du har pengar då. Den är bra, jag lovar och svär!" Eller så kan han önska sig den i present om han inte fått pengar innan dess./images/icons/smile.gif