Jag hade tänkt köpa Retro DoD men eftersom jag inte imponerats av Riotminds regelsystem så var jag lite skeptisk till att köpa grisen i säcken vilket jag är glad att jag inte gjorde för som det verkar så hade jag blivit besviken. Så jag började titta på ett bra alternativ och efter att ha läst igenom demopaketet fastnade jag för Hjältarnas tid och begav mig till min lokala spelmånglare bara för att upptäcka att de inte hade det. Så nu är jag begränsad till demopaketet över julhelgen och det finns vissa saker där som inte beskrivs.
Framför allt så har vapnen olika egenskaper som saknar förklaring och hur förbättrar man sina färdigheter. Det är ju två äventyr i demopaketet och jag tycker rollpersonerna borde få en chans att bli bättre mellan dem.
En helt annan fråga är om någon har en uppfattning om vilken nätbutik som är snabbast på skicka så att jag ökar mina chanser att få ett ex av spelet innan nyår.
Edit: Nu har jag beställt det från Sf-bokhandeln så den sista frågan är inte aktuell längre (fast det kan väl vara bra med tips till en annan gång kanske)
Framför allt så har vapnen olika egenskaper som saknar förklaring och hur förbättrar man sina färdigheter. Det är ju två äventyr i demopaketet och jag tycker rollpersonerna borde få en chans att bli bättre mellan dem.
En helt annan fråga är om någon har en uppfattning om vilken nätbutik som är snabbast på skicka så att jag ökar mina chanser att få ett ex av spelet innan nyår.
Edit: Nu har jag beställt det från Sf-bokhandeln så den sista frågan är inte aktuell längre (fast det kan väl vara bra med tips till en annan gång kanske)