Halloj allesammans!
Jag håller på att starta en tidning, tidningen ska handla om svenska rollspel.
Självklart behöver jag skribenter, bra sådana.
I varje tidning ska det finnas ett Scenario (äventyr). Och om du är bra på att skriva äventyr? Och är villig att skriva för tidningen. Tveka inte skriv i tråden.
Till en början kan jag dock inte betala något för utfört arbete. Men om ett tag (ifall tidningen finns) så betalar jag.
Ilustratörer behövs också.
Dom som kan rita allt möjligt, Västmark, Dod6, Mutant: UA, Western, Eon, Neotech, Gemini och Kult eller bara natur allt behövs.
Första året kommer scenarion vara till dessa rollspel ( 8 nr per år)
Västmark (1), Dod6 (1), Mutant: UA (1), Western (1), Eon (1), Neotech (1), Gemini (1) och Kult (1)...
Om det är något av dessa rollspel du är bra på att rita eller eller skriva äventyr till, skriv gärna i tråden.
Om jag får in tillräckligt med matrial så kommer förmodligen tidningen...
Jag håller på att starta en tidning, tidningen ska handla om svenska rollspel.
Självklart behöver jag skribenter, bra sådana.
I varje tidning ska det finnas ett Scenario (äventyr). Och om du är bra på att skriva äventyr? Och är villig att skriva för tidningen. Tveka inte skriv i tråden.
Till en början kan jag dock inte betala något för utfört arbete. Men om ett tag (ifall tidningen finns) så betalar jag.
Ilustratörer behövs också.
Dom som kan rita allt möjligt, Västmark, Dod6, Mutant: UA, Western, Eon, Neotech, Gemini och Kult eller bara natur allt behövs.
Första året kommer scenarion vara till dessa rollspel ( 8 nr per år)
Västmark (1), Dod6 (1), Mutant: UA (1), Western (1), Eon (1), Neotech (1), Gemini (1) och Kult (1)...
Om det är något av dessa rollspel du är bra på att rita eller eller skriva äventyr till, skriv gärna i tråden.
Om jag får in tillräckligt med matrial så kommer förmodligen tidningen...