Nekromanti Lite mer respons vore kul...

vinterdraken

Veteran
ja har haft min sida nu ett litet tag, och ja tror ja kan säga att jag har en hel del material till DoD 6 nu! Men vad ja vill av er är ännu mer! Vad som helst! Har ni en DoD eller annan rollspels sida? Skicka din URL och ja kan länka till den. Ritat en snygg Fantasy bild som du tycker passar till DoD, skicka in den! Ja tar gärna imot allt.
Ja vill även säga att ja tycker ja får ovanligt lite med respons från er. Inte många som säger vad dom tycker om sidan. Så gå in på den och skriv till min mail. All kritik är bra kritik. (vinterdraken@hotmail.com)
Ja hoppas ja får lite svar.
Vinterdraken/images/icons/dragon.gif
www.angelfire.com/rpg2/vinterdraken/index.html

Hasse

Hero
"Ja vill även säga att ja tycker ja får ovanligt lite med respons från er. Inte många som säger vad dom tycker om sidan. Så gå in på den och skriv till min mail. All kritik är bra kritik."

En sak jag skulle bli glad för om du kan är att du navigeringbar på sidan eller överst för de olika avdelning i din sida. Detta så att man lätt kan hoppa mellan de olika avdelningarna utan att gå via start sidan.

Dilandau

Myrmidon
Grejen år väl att man inte orkar besöka var enda jävla sida som folk har slängt ihop, än mindre komma med åsikter om dem.