Re: Aggressiva Ymir
Jag vet faktiskt inte riktigt. Det handlar nog mest om att jag är en väldigt dryg person som anser mig veta bäst om det mesta, speciellt hur rollspelande skall skötas och hur Mundana skall vara. Detta gör att jag har lite svårt att tåla viss företeelser och debatter här på forumet som jag ofta betraktar som riktigt idiotiska, vilket helt enkelt mer eller mindre omedvetet skapar en aggressiv ton i mina inlägg. Azagthoth och Ripperdoc har förgäves försökt få mig att vara mer ödmjuk, men det sparar jag till riktiga livet. Här på internet där ingen kan komma åt mig är jag gärna så aggressiv jag vill, och är övertygad om att det på sätt och vis gynnar debatterna här på forumet. En bieffekt blir då att folk ibland känner sig förolämpade eller kränkta, något som jag dock måste erkänna att jag inte bryr mig allt för mycket om. Skulle någon känna sig alltför förolämpad kan de ju alltid skicka hatmeddelanden till mig privat (Har fått det förr, försonades tillslut, dock.), så kan saken kanske ordnas på ett civiliserat sätt. Och om jag förolämpat dig, Qvark, personligen så passar jag på att be om ursäkt nu på direkten.
- Ymir, de dryga rollspelarnas dryga rollspelare