Nekromanti [LoL] Penisfodral bra eller anus?

solvebring

Superhero
Dr. Frankenstein said:
solvebring said:
Löshorn på hjälmen, dryckeshorn, och beroende på vad det är gjort av - stickvapen?
Inte illa jag tänkte även att det skulle nog funka helt ok som grävverktyg om den är lite hård.
Sannerligen, och om man skulle sätta ett munstycke i änden på det så skulle man även kunna bruka det som stridshorn. Och beroende av fodralets storlek så kan man ju smuggla saker i det.

solvebring

Superhero
Och rent generellt, beroende på kulturella traditioner så kan ju penisfodralet, beroende på vad det är gjort av och har utsmyckats med, ses som en typisk statussymbol? Härskare har förslagsvis väldigt fina penisfodral i sällsynta, dyra ädelmetaller och liknande. Kanske kan penisfodralets utformning även visa tillhörighet i olika klaner och gillen? ... Typ som skottarnas kiltmönster osv.

Mogger

Hipsteranka
Pratar vi om ett sådant där Nya Guineakst så kan man ju ha saker i det, som man är rädd om, eller sprit. En blygdkapsel kan användas som en munkavle eller som ett kort rep.

Känns ju lite absurt att vara besserwisser när det gäller det här, men det är inte helt klart vad det är som avses. :gremsmile:

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Måns said:
Pratar vi om ett sådant där Nya Guineakst så kan man ju ha saker i det, som man är rädd om, eller sprit. En blygdkapsel kan användas som en munkavle eller som ett kort rep.

Känns ju lite absurt att vara besserwisser när det gäller det här, men det är inte helt klart vad det är som avses. :gremsmile:
Alla sorter tror jag.

chrull

Stockholm Kartell
Dr. Frankenstein said:
Eller varför inte som omslag till en fin present.
Det är det väl redan om man använder det som fodral till sin penis?

Möller

Hubert Hortlax
Man kan använda det som ett vattenskin och/eller dryckeshorn om det är vattentätt. Fast det är nog lämpligast att bara inta starksprit via det.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Penisfodral bra eller anus?

Bra så klart.

Att det sedan går rykten om att det finns ankor iklädd penisfodral kommer jag att förneka tillsvidare.

Användningsområdet är stort, och engagemanget i tråden förgyllde precis min dag!

anth

Vetefan
Konrad Konvalj said:
Att det sedan går rykten om att det finns ankor iklädd penisfodral kommer jag att förneka tillsvidare.
Bah! Du är en kanalpaddlare. :gremsmile:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Eftersom jag inte riktigt kan se vad penisfodral har med rollspel att göra förpassar jag tråden till OT-forumet.

/tobias

Konrad Konvalj

Myrmidon
Fast penisfodral har i allra högsta grad en inblandning i [LoL] och det är på väg att bli ett rollspel.

Det är inte klart än, men det är likväl ett rollspel. Det är då rakt av inget som skall förpassas till OT-forumet om du frågar mig.

anth

Vetefan
Gurgeh said:
Eftersom jag inte riktigt kan se vad penisfodral har med rollspel att göra förpassar jag tråden till OT-forumet.

/tobias
Stockholmssektionen av WRNU inbjuder härmed Grugeh till nästa forumsöl (den 18 nov på BA om att går som det ska) så att han kan se vad penisfodral har med rollspel att göra. :gremsmile:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Fast penisfodral har i allra högsta grad en inblandning i [LoL] och det är på väg att bli ett rollspel.
Det faktum att en viss typ av föremål råkar förekomma i ett rollspel betyder inte att diskussioner runt det automatiskt hör hemma i rollspelsforumet.

Jag kan föreställa mig en tråd om penisfodral som passar i rollspelsforumet, men jag anser inte att den här gör det.

/tobias

Vimes

Sillkung
Och härmed har Gurgeh bevisat att han är en flitig användare av penisfodral i verkligheten! Själv använder jag mest penisfodral i rollspel, och jag tror att de flesta av de förslag på penisfodralets användande här har varit svar på frågan: "Hur använder man penisfodral i rollspel på ett kreativt sätt?". Alla har tolkat frågan som rollspelsrelaterad, är min gissning.

Eller jag vet inte, det kanske bara är jag som tolkar det så. Alla som har skrivit här kanske brukar gå runt med penisfodral till vardags?

Trasapa

Swordsman
Jag håller absolut med herr Gurgeh.
Rollspel är seriösa saker och bör icke besudlas med prat om penisfodral. Jag själv, liksom Gurgeh, är en stolt bärare av penisfodralet till vardags och finner därav ingen anledning att det skulle röra rollspelandet.

Håll senaste fodralmodet i OT och prata orcer och högalver i Rollspelsforumet tack!