Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Vad har ni för alternativa användnings områden för ett penisfodral?
Varför inte som en slunga eller kanske en ögonlapp.
Varför inte som en slunga eller kanske en ögonlapp.
Inte illa jag tänkte även att det skulle nog funka helt ok som grävverktyg om den är lite hård.solvebring said:Löshorn på hjälmen, dryckeshorn, och beroende på vad det är gjort av - stickvapen?
Sannerligen, och om man skulle sätta ett munstycke i änden på det så skulle man även kunna bruka det som stridshorn. Och beroende av fodralets storlek så kan man ju smuggla saker i det.Dr. Frankenstein said:Inte illa jag tänkte även att det skulle nog funka helt ok som grävverktyg om den är lite hård.solvebring said:Löshorn på hjälmen, dryckeshorn, och beroende på vad det är gjort av - stickvapen?
Alla sorter tror jag.Måns said:Pratar vi om ett sådant där Nya Guineakst så kan man ju ha saker i det, som man är rädd om, eller sprit. En blygdkapsel kan användas som en munkavle eller som ett kort rep.
Känns ju lite absurt att vara besserwisser när det gäller det här, men det är inte helt klart vad det är som avses.
Dr. Frankenstein har inte tränat ninjutsu för inget. Det är den här dagen min sensei pratade om, den dagen då jag ska stjäla tråden om penisfodralen.Vimes said:Nu blev jag ninjad av dig Frankie! Bloggade just på LoL-bloggen i frågan: Penisfodral
Det är det väl redan om man använder det som fodral till sin penis?Dr. Frankenstein said:Eller varför inte som omslag till en fin present.
Bah! Du är en kanalpaddlare.Konrad Konvalj said:Att det sedan går rykten om att det finns ankor iklädd penisfodral kommer jag att förneka tillsvidare.
Stockholmssektionen av WRNU inbjuder härmed Grugeh till nästa forumsöl (den 18 nov på BA om att går som det ska) så att han kan se vad penisfodral har med rollspel att göra.Gurgeh said:Eftersom jag inte riktigt kan se vad penisfodral har med rollspel att göra förpassar jag tråden till OT-forumet.
/tobias
Det faktum att en viss typ av föremål råkar förekomma i ett rollspel betyder inte att diskussioner runt det automatiskt hör hemma i rollspelsforumet.Fast penisfodral har i allra högsta grad en inblandning i [LoL] och det är på väg att bli ett rollspel.