Nekromanti Lucka 17 - Mer om herdarna

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Lucka 17 - Mer om herdarna

Klicka på bilden för att visa den i full storlek i ett nytt fönster.

Gå till artikeln

Morgoth

Swashbuckler
Ett klagomål!

Brist på research! Det känns orättvist att du gör parodi på mig när du inte ens känner till min varierade musiksmak. Dessutom har du valt äckliga bilder.

Dnalor märks det dock att du verkligen har träffat. Genialisk porträttering. :gremwink:

Feuflux

omjonasson.se
Re: Ett klagomål!

Hurra! Riktiga klagomål. :gremlaugh: Innan är det bara w176, Fogge och h2o som klagat på dåliga bilder på sig, vilket du nu också gjorde. Grejen med bilderna är att jag itne ville börja fråga runt alla om bilder på dem. Hur misstänksamt hade inte det varit? Nu har alla forumiter darrat av skräck genom hela kalendern eftersom det oftast finns någon bild på dem på nätet som man kommer åt... Men jag har väldigt lätt att förstå att ni klagar på bilderna.

Lucka 16 där herdarna dyker upp är jätteresearchad, men nu var det väl lucka 17 du klagade på. Ärligt talat visste jag inte om att jag gjorde parodi på dig där, jag trodde jag gjorde en parodi på chrull... det är ju chrull det skämtas om att han har konstig musiksmak och gillar saker som andra kommenterar med "är det där musik?". Således fick resten av folket i rutan agera kritiker och klaga på honom. (Undrar om chrull tyckte det var kul? :gremtongue: )

chrull

Stockholm Kartell

Tja. Det är ju alltid kul att se hur folk uppfattar en.

Om det är så jävla rätt däremot har inget med saken att göra.

Bilden kunde varit bättre. Men den från förra julkalenderrn vore ännu sämre. Och det är ju rätt roligt med en sådär fånig bild.

Men visst drar jag på smilbanden :gremsmile:

chrull

Feuflux

omjonasson.se

Det är ju alltid kul att se hur folk uppfattar en.

De två story chrull-klichéerna är ju nakenheten och musiksmaken (lucka 18 respektive 17), men det känns som skitlänge sedan det pratades om nån av dem. Så det är inte alls så jag uppfattar dig nu egentligen. :gremsmile:

Undrar hur kul en internhumordrypande serie är för utomstående... mina polare har dissat den iaf. :gremgrin:

chrull

Stockholm Kartell

Serien är inte alls rolig för utomstående. Men det tycker jag inte gör något, vi har ju annat innehåll i kalendern som kanske kan tilltala dem. Att en liten seriestripp om inbördes beundran är med gör inget då.

Min nakenhet är nog på is för tillfället. mest för att det är kallt ute och inte alls så mysigt att sitta naken framför datorn nu.

Musiksmaken beror det väl på att de flesta vet hur det ligger till nu. Men efter det här kanske det kan bli aktuellt igen :gremgrin:

chrull

DODswe4

Hero

Jag tycker den är ass kul, och jag är inte så insat i vem som är vem, men det blir roligare om man vet vem personen är. Men det är riktigt roligt att läsa serien.

Feuflux

omjonasson.se

Men det var ju bra att minst en person som inte är gammal übernörd och känner alla i kalendern blir road. :gremsmile:

DODswe4

Hero

Ja den är riktigt riktigt bra, fast det jag känner till kanske räker?
typ Yassilus, Vitulv, men sen rä det nog inte så mycket mer, ja å Troberg som lucia hehe. Fast lucka 2 är bäst

bra jobbat Feuflux. riktigt bra faktiskt