Nekromanti Lucka 19

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Lucka 19
Lucka nitton tycker jag är fin.
Där finns bland annat en novell av Max Bolotin.
Och för övrigt borde vi säga "Hurra!"
för idag är det Max bemärkelseda'!

Vad mer kan vi i luckan finna?
Vänta ett slag innan ni ska försvinna!
Det är ett äventyr till Kult, må ni tro,
skrivet av Olle Hardin. Han ä la go!

Filer:
Glömska [pdf]
Experiment [pdf]

Intervju med Morgoth
av Mouja

Gå till artikeln

Zaphod_UBBT

Swordsman
Många dåliga rim har vi stått ut med i det tysta när denna kalender har öppnats, lucka för lucka.

Men den här gången är det värre än vanligt. Hur i håken ska "tycker jag är fin" rimma på "Max Bolotin" ?

Nå, förutom julrimmens låga rim- och rytmkvalitet är det en förbannat bra julkalender du fixat, Yassilus.

Cred!

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Nå, förutom julrimmens låga rim- och rytmkvalitet är det en förbannat bra julkalender du fixat, Yassilus."

Haha, mitt uppdrag har lyckats. Jag har lyckats skriva de sämsta rimmen någonsin. :gremsmile:
Tack, tack, jag har gjort mitt bästa för att få till en bra kalender och det har gått rätt bra. Det är ju inte slut än, dock... :gremwink:

Zaphod_UBBT

Swordsman
Den som väntar på något gott...

"Det är ju inte slut än, dock..."

Nej, sannerligen inte. Det bästa i hela kalendern är ju fortfarande kvar...

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Grattis [OT]

Grattis Mogge! Du är en hyvens kille. Men jag förstår inte varför en kille som heter Max Bolotin väljer att kalla sig något annat på internet. Det namnet är ju coolare än något internetnick.

/Vulf

Feuflux

omjonasson.se
Haha, mitt uppdrag har lyckats. Jag har lyckats skriva de sämsta rimmen någonsin.

De är så dåliga att de blir bra, keep up the good (nåja) work.

Tack, tack, jag har gjort mitt bästa för att få till en bra kalender och det har gått rätt bra. Det är ju inte slut än, dock...

Men jag får läsa resten (hinner kanske med lucka 20) i januari pga internetbrist... :gremtongue:

ps. Kolla in d12-julstrippet, länk nedan ds.

Johan K

Gammal & dryg
Yepp, håller ju med om att den här julkalendern är välldans bra !!
Fast jag gillar därimot rimmen nästan lika mycket... Sådär lite halvmysigt roliga...

Senså ska väll Mouja ha en liten applåd åt sina intervjuer åxå tycker jag !!

Morgoth

Swashbuckler
Jaa, en zeppelinare!

Och kolla här vad Vitulv gav mig...

Fan vad fina ni är.

Mogz - har spenderat födelsedan med att försöka skrämma sig själv. När jag var ute och promenerade stack jag upp till kyrktornet för att se om det fanns någon läskig exorcist där eller så, men det var dödstyst - så jag bestämde mig för att gå till huset där vi brukade tro att det fanns en vampyr, men det var typ renoverat eller nånting (eller så kommer jag inte ihåg var det ligger längre :gremcrazy:). Nu tror jag att jag ska spela Lighthouse eller nånting, läskigaste spelet som nånsin gjorts ju... och så såg jag Konungens Återkomst idag också, Shelob var ju rätt läskig.

Läskigast på hela dagen var nog när rektorn spelade gitarr på skolavslutningsshowen. Brr.

Johan K

Gammal & dryg
Klart vi är.... (ANT)

Fan vad fina ni är.
Visst är vi.... :gremgrin:
Fast det är ju tur at vi har sådana som Vitulv, som vet hur man lägger upp sådana ting..

/ Johan K, som är tröttare än få... & har tappat mer än den röda tråden... :gremblush: