Nekromanti Lucka 21

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Lucka 21
Nu har vi kommit hela vägen till lucka 21,rimma på den var inte lätt,så därför jag Arvid till hjälp tog.Ett tack är inte belöning nog.Staden är skriven av Stadiga Grabbar,Som Kristoffer Pettersson med en tekopp fast i sina labbar.Vi fick tjusiga formuleringar från Johan P Sandås,och Andreas Williamson som slet sig från sin gås.Svante Landgraf som älskar sina zeppelinare,Arvid Axbrink som gled ut i skymningen, då det inte finns något finare.Rasmus Einarsson layoutade och var drivande,Zaphod är ma... (325 fler tecken)

Gå till artikeln

Eksem

Champion
Nu har jag i vilket fall hunnit printa och läsa MST #176, och jag måste säga att jag är så jävla imponerad. Fyfan va rolig, spännande och tuff den var! Men vadan alla dessa referenser till stora ugglor och ostar? Hm?

Sodivra

Champion
Yez!

En kommentar, vad skönt, vi trodde att ni glömt bort oss.. :gremwink:

Ugglorna.. Mystiskt, inte sant? Undrar vad som kan vara på gång? Äh, om du måste veta så..

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">[color:"#DDDDDD"] Ugglorna kommer av att det var Storuggla som startade allt:
-http://forum.rollspel.nu/showthreaded.php?Cat=&Board=Staden&Number=253735&page=1-
för att sedan försvinna. Lagom mystiskt och så. </font></td></tr></table>

Men om du har en bättre idé så för all del, kör på det. :gremwink:
Ostar.. Tja.. Någon skrev en annons om ostar, jag tyckte det var kul så jag skrev en själv.