Har du funderat på att byta valuta till pund? Det kostar då mindre i tryckkostnad OCH är dessutom billigare än euron i nuläget.Wilper said:För min (Höstdimmas) del går försäljningen rätt trögt. Jag tror det är en kombination av att få vet vad spelet handlar om och att Euron är så dyr nu att det inte inbjuder till impulsköp från Lulu.
Nej.Kultkult said:Hittar folk till Lulu?
Halva priset!!!!!!!Har du funderat på att byta valuta till pund? Det kostar då mindre i tryckkostnad OCH är dessutom billigare än euron i nuläget.
/Han som satt och experimenterade och upptäckte att Matiné skulle kosta €9 bara i tryckkostader medan den endast kostar £2,98
Några gör det, men kanske inte så jättemånga. Jag har sålt ungefär 40 exemplar av Supergänget via lulu (och betydligt fler på spelkonvent). Den av mina produkter som säljer bäst på lulu är pdf-versionen av The Supercrew. Amerikaner är inte lika avvisande mot tanken att betala för en pdf som det har visat sig att svenskar är.Hur går försäljningen för saker på svenska? Hittar folk till Lulu?
Jo tack, jag märkte det när jag hörde mig för vad det skulle kosta att trycka upp ett exemplar av Supergänget på Arkitektkopia. Det var en bra bit över 100 kr per exemplar, och då var det ändå i A5-storlek.I Sverige kostar ju sånt MER än att köpa en inbunden bok i fyrfärg importerad från staterna.