Nekromanti Lyfali: Användnings Områden

Belgarth

Swordsman
Re: Precis som min rollperson

du. min talisman fick jag på ärligt vis. jag bara berättade för SL vad som skulle hända :gremcool:

Gontanius

Veteran
Tycker att Lyfali är kraftigt överskattad, ok att det har bra räckvid är smidigt och har bra skada, MEN det är det inte bättre att kunna ta sig förbi folk utan att alla tappar hakan när man går förbi, själv föredrar jag att spela tjuv liknande yrken och därför har jag den här uppfattningen, men kanske bara jag som har fel.

JoakimSkoogh

Veteran
Re: Hehe...

Jag ser det väl mer som att han är en annan dimension än dom andra, här kommer en trevlig, snäll och empatisk lönmördare som han börjar bråka med, gör dig osynlig och kastar eldklot på han.
Lönmördaren är nygjord, magikern har varit med länge + har varit med på saker utanför spelet mellan spelmötena som ingen får reda på.

Belgarth

Swordsman
Re: Hehe...

du pratar om fel magiker. Eldarion var också hyfsat nygord när det hände... och det var DU som började bråka med mig

Sankt Creigh

Warrior
Re: Avsluting

Han köpte dom när karaktären skapades. Ett för X-val och ett för pengar. Framgångsrik vapenmästare du vet...

Mvh Victor Palm...
Dumma dumma jag... som trodde att det bara var Liljegardister som hade denna rustning, att kunna köpa en sådan är enligt min SL helt käpprätt in i skogen omöjligt, och att då kunna köpa två, varav den andra ska passa på den första... låter helt otroligt, ska ta upp det på nästa spelmöte och kuta till en alvisk "smedja" direkt!!!
( Samtidigt som jag meddelar detta till min spelgrupp tar jag skydd under bordet tills alla sudd, pennor och stolar har flugit förbi och förhoppningsvis missat mig med en meter eller så... )

Mvh

C