Nekromanti Lyxiga tärningar

AEGIS PRIME

Swordsman
När jag var på GothCon XXX så såldes det lyxiga tärningar vid Neogames bord för i runda tal 249 SEK. De finns inte på webshoppen... Varför?
Kan det ordnas?

Blasphemy

Swashbuckler
Kim har haft fullt upp med andra saker på senaste tid. Men sänd ett mail till kim@neogames.se så skall han nog kunna ordna det.
Dessutom kommer det att komma en ny typ av lyxiga tärningar, nämligen set om T6:or öm jag inte missminner mig.

antorax

Swordsman
nördighet ot

hehe, fy 17 vad stolt när man hör folk som dig malmkvist. tärniningar måste ju vara det mest nördiga "verktyget", och att diskutera dessa är ju jättebra :p...

själv gillar jag eons och neotechs tärningar. formen och vikten på dom är perfekta. inte för stora, perfekta rundningar i hörnen och tjaa, helt perfekta. :p. Dock så har eon mycket snyggare färg än neotech tycker jag, och man vill ju gärna ha enhetliga tärningar när man spelare.

dock så har jag kommit på en sak. t10 or, dom rullar inte lika bra som t6or. skulle man inte kunna designa om dom för att få dom att rulla bättre. Nu har dom ju två "sidor" som sitter emot varandra.

och jag är väldigt nyfiken på de nya tärningarna. bara de är av samma form och vikt som eons :p.

ursäkta mig för att jag skriver tämligen onödiga inlägg. men men, när jag fick syn på inlägget såhär på morgonen så kände jag att jag måste skriva ngt kort.

antorax

Swordsman
ant

mycket mer? hur mycket är det? och är dom fortfarande behändiga eller komma hela bordet att skaka?

Big Marco

Läskig
Re: ant

De är inte i resinplast utan i metall (koppar, silver eller guld). Det är lite densitetsskillnader. ,-)

marcuslinder

Veteran

e är inte i resinplast utan i metall (koppar, silver eller guld). Det är lite densitetsskillnader. ,-)

Schysst med ett helt set med normalstora guldtärningar för bara 240 kr! :gremwink:

k7e9

Hero
Set om T6:or låter jättebra... Jag tycker generellt inte om set, eftersom tärningarna är i samma färg, så det blir jobbigare att hitta... Det är bättre att ha en tärningstyp i samma färg tycker jag...

Så T6 set låter coolt... :gremwink:

antorax

Swordsman

spelar väl ingen roll, för du hade väl inte tänkt att sälja eontärnigar väl?! :p

Legion

Warrior
Jodå, de kommer dyka upp på webshoppen inom kort, och så snart min leverantör behagar skicka nästa sändning så kommer det finnas "Neogames set", men till en början så är det endast standard spelset (t4, t6, t8, t10, t12, t20, t100) som kommer finnas där.
Anledningen till att det dröjt är samma som gjorde att jag hals över huvud fick lämna Gothcon och kämpa mot Sveriges helgtrafik för att ta mig tillbaka till Gotland under lördagen. Allt ansvar hamnade på stackars Petter (tack än en gång, både till dig och CJ för all hjälp) för att driva butiken och packa ihop allt efteråt.