Här är länken till mitt nya blogginlägg. Hoppas ni inte hittar för många stavfel och särskrivningar nu.
Män och kvinnor delar inte på samma kaka!
Män och kvinnor delar inte på samma kaka!
Ska tänka på det.slanfan said:Jag skulle gilla om du lade till lite länkar på bloggen. Till liknande skribenter som du gillar, eller något. Det är alltid bra att få tips på vidare läsning.
Jag tycker att du skriver bra och nästan så jag fattar vad du menar.
hade varit en bra inledning till inlägget.Hur ofta stöter vi inte på orden (något förenklat) ”män blir också diskriminerade!” när en feminist framför idéer om orättvisor gentemot kvinnor.
Jag funderade rätt länge på hur kompositionen av inlägget blev till slut. Jag tror du kan ha rätt, för slutresultatet känns inte som det fångar läsaren direkt, va? Med den inledningen hade den gjort det.Iskaral said:Jag tycker för övrigt att:
hade varit en bra inledning till inlägget.Hur ofta stöter vi inte på orden (något förenklat) ”män blir också diskriminerade!” när en feminist framför idéer om orättvisor gentemot kvinnor.
Jag gjorde det, men när kommentaren fortfarande "inväntar granskning" efter ett dygn, så känns det lättare att snacka här.Recca said:Hörrni! Svara på min blogg istället.
Mja, det tar några genomläsningar att komma in i diskussionen eftersom du börjar in media res, så att säga.Recca said:Jag funderade rätt länge på hur kompositionen av inlägget blev till slut. Jag tror du kan ha rätt, för slutresultatet känns inte som det fångar läsaren direkt, va?
Ouch. Det beror på att du inte har ett login där, tror jag. För det är andra som kan posta utan att bli granskade först.Bolongo said:Jag gjorde det, men när kommentaren fortfarande "inväntar granskning" efter ett dygn, så känns det lättare att snacka här.Recca said:Hörrni! Svara på min blogg istället.
Inte för att det var någon djup kommentar...
in media what now?Mja, det tar några genomläsningar att komma in i diskussionen eftersom du börjar in media res, så att säga.Recca said:Jag funderade rätt länge på hur kompositionen av inlägget blev till slut. Jag tror du kan ha rätt, för slutresultatet känns inte som det fångar läsaren direkt, va?
Tips är att logga in med FB, twitter etc, för då behöver man ju inte regga sig och shit. Går snorfort och man behöver inte vänta på granskning.Ouch. Det beror på att du inte har ett login där, tror jag. För det är andra som kan posta utan att bli granskade först.
Buttersmurfen tycker inte om FB, Twitter, etc...Zimith said:Tips är att logga in med FB, twitter etc, för då behöver man ju inte regga sig och shit. Går snorfort och man behöver inte vänta på granskning.
Jag var inloggad på Wordpress. Tänkte det skulle räcka eftersom det är en WP-blogg...Zimith said:Tips är att logga in med FB, twitter etc, för då behöver man ju inte regga sig och shit. Går snorfort och man behöver inte vänta på granskning.Ouch. Det beror på att du inte har ett login där, tror jag. För det är andra som kan posta utan att bli granskade först.