Rising
Vila i frid
Hi hi! Tja, själv har jag svårt att tänka mig alver så, (men jag är jävig, eftersom jag älskar dem över allt annat) men visst, de är ju lite pompösa och självgoda, visst är de? Man skulle ju kunna tänka sig någon dryg djävel (åtminstone en urban alv (som chronopias dimalver)) kommendera en kvinnlig artfrände med; "lilla stumpan, om du bryr din lilla hjärna om klänningar, volanger och livstycken, så kan du låta mig ansvara för vår kultur och rikets säkerhet, inte sant?"
Fast, nej, det gör ont i hjärtat att tänka sig de fina, fina alverna bete sig så dumt, juvenilt och obildat... De måste bara vara goda, snälla varelser, befriade från mänsklig inskränkthet och patriarkalism!
/Rising
Jösses, har ni tänkt på hur ... KNÄPP(!) ... den här diskussionen är? Vi diskuterar ändå grunderna och förutsättningarna för modernistisk femenism ur ett klassiskt fantasyperspektiv med en imaginär psykologisk profil (alver) som grundtes???? Klart kul, dock! ;^D
Fast, nej, det gör ont i hjärtat att tänka sig de fina, fina alverna bete sig så dumt, juvenilt och obildat... De måste bara vara goda, snälla varelser, befriade från mänsklig inskränkthet och patriarkalism!
/Rising
Jösses, har ni tänkt på hur ... KNÄPP(!) ... den här diskussionen är? Vi diskuterar ändå grunderna och förutsättningarna för modernistisk femenism ur ett klassiskt fantasyperspektiv med en imaginär psykologisk profil (alver) som grundtes???? Klart kul, dock! ;^D