Khan
Kondottiär
Utveckla!Jag har ett skitsvagt case mot Fjodde
Utveckla!Jag har ett skitsvagt case mot Fjodde
öhhh, det har jag ju redan gjort när jag lade min röst där….Utveckla!
Nu när du missat typ hela R1 och glider in på slutet så kan du väl ändå motivera din röst
Rödande. Men det kan ju förstås finnas en massa andra orsaker till att Fjodor är PM:en och grejar än att han är ulv.Är det nu Fjodor folk har siktat in sig på så noterade jag tidigare idag på forumlistan att Fjodor var "engaged in conversation". Har jag förstått hur hemsidan fungerar borde det betyda att Fjodor skrivit i ett privat pm med någon. Skulle kunna innebära att Fjodor skrivit med sin ulv-polare eller bara ställt någon fråga till Martin angående spelupplägget.
Värt att nämna är att Fjodor tidigt flaggade för att det fanns funderingar till Martin så inte alls omöjligt. Samtidigt borde ju ulvarna skriva mer med varandra.
Vet inte om det är rödande eller grönande men ni som spelat ett tag kanske har några tankar.
Magkänslan utifrån Khans första inlägg, känns mer stabilt än fjodors.Nu när du missat typ hela R1 och glider in på slutet så kan du väl ändå motivera din röst
MagkänslaMagkänslan utifrån Khans första inlägg, känns mer stabilt än fjodors.
Nej vissa har nattningar och Luciafiranden att handha halva dagenAsså @RasmusL har jag ju inget att analysera på egentligen förutom att jag tycker det antingen är slött bybospel vilket vore synd för byn eller slug ulv som läst tråden och såg att vi skrev att han varit skrikig ulv och nu ligger lågt för att inte dra skit på sig. Jag vill ha mer hjälp av Rasmus eller drev mot denne.
Nu svalnade det ju dock så då skulle jag främst vilja rösta på Impetigo pga av dennes poster och ställningstagande i spel.
Tycker även som fler av er andra att Khan spelar scumt men väljer (ytterst tveksamt) att se denne som ickeulv för tillfället.
Fjodor tycker jag inte alls har reagerat och svarat upp på mina funderingar om dennes intetsägande rödgrönlista alls. Scumt.
Röst: @fjodorsenuba
Den där gnagande känslan i magen du inte har för att du är mätt din ulv!Magkänsla
Vad ända in i farfarsfar menar du!
Hahaha det där är ju riktigt dålig motivering. Jag skrev i ett inlägg 20 minuter tidigare varför jag bytte till Fjodor, att du sen inte orkade läsa det utan tyckte att jag skulle utveckla får stå för dig. Mitt svar om att det var ett svagt case var riktat till Impetigo som skulle läsa tråden för att se mitt case.Ålrajt.
Svårt att skriva på telefon, men here goes.
Jag tror att det jag känner igen mest ulvande i är farbror Fjodor. Det är lite för lågt i aktiviteten efter ett inledningsvis högt engagemang. Klassisk taktik att låta folks paranoia sköta jobbet åt en när rundan kommit igång lite. Inga ursäkter för inaktivitet heller var jag kunde se.
Så nä, jag drar nog tillbaka vad jag sade förut om misstankegrad. Jag tror Fjodorsenuba hamnat i toppen för mig nu. Särskilt när sidd Rasmus dykt upp och börjat ta plats, som sagt.
Jag ser en potentiell andra ulv i Biobunkern, för det där att försöka backa från sin röst när man ser drevet igång är typiskt för en Ulv som försöker gröna sig, men märker att det gick lite för bra. Inte heller säkert där än. Återkommer om det, men i första skedet är det klart var jag lägger rösten.
Röst: @fjodorsenuba
Vindflöjel!