Brynolf
Orange
Inlägg 279 och 335.Vart förklarade han det?
Inlägg 279 och 335.Vart förklarade han det?
Okej, ja det kan ju vara det sämsta bybospelet jag någonsin sett.Inlägg 279 och 335.
De två posterna handlade, så vitt det går att läsa ut något alls ur dem, om frågan om ombud. Att läsa ut "håningsfälla" ur det kräver en minst sagt spänstig fantasi.Inlägg 279 och 335.
Nej, alla spelar så jävla värdelöst nu så att det är det eller kapitulation från årets sämsta bybor.Jag har inte orerat om honungsfällor.
Tycker också att Anthrox 7WA påminner mig om det fantastiska tv-programmet Ancient Aliens.
Vi fattat du tror att det är 7 ulvar, men kan det rimligtvis finnas någon annan förklaringsmodell till något beteende?
Det har mest klistrats på en åsikt på mig om det.Fattar inte att 7WA har diskuterats?
Nästa runda kommer väl ge svar på det?
Hallå kompisNej, alla spelar så jävla värdelöst nu så att det är det eller kapitulation från årets sämsta bybor.
Kan tycka att du om någon borde känna igen dig i min situation, du har behövt utstå liknande saker.
nja jag känner nog inte helt igen mig för 7WA är en orimlig konspiration, däremot känner jag igen mig i din frustration.Nej, alla spelar så jävla värdelöst nu så att det är det eller kapitulation från årets sämsta bybor.
Kan tycka att du om någon borde känna igen dig i min situation, du har behövt utstå liknande saker.
Jag kanske är ute å cyklar men var det inte du som påstod det här med honungsfälla?
Eller var det @BiobunkerVII ?
Jag är ledsen. Om 7WA, mot all rim och reson, är sant kommer du få läsa en massa om det eftersom du hamnar i spökrösten när du åker ut och spelet kommer att pågå i evighet p g a att nattmord är omöjligt.Jag hoppas nästan att jag blir nattmördad så jag slipper läsa ett till inlägg om 7WA