Octagonal
Swashbuckler
Röst: @Andersson
Precis, iaf jag tänkte att om Impetigo är grön så måste Anthrox vara röd. Skulle inte nackat honom om jag vore ulv, han hade ju nästan redan nackat sig själv.Han skulle troligen hamnat under galgen nästa runda så ja, känns som ett ganska konstigt val.
Kan inte precis samma sak sägas om dig? Eller är du inte hårt arbetande?Jo ligger nog tyvärr något i det Brynolf säger. Det i sin tur gör mig förvånad att till exempel Basse är kvar i spel som är rutinerad och hårt arbetande. Varför lever Basse när alla andra rutinerade dödas?
OM de har ett extra mord och är 3st så måste vi pricka en onding nu annars förlorar vi. De kan väl vara 1 eller 2 pers men jag fattar inte vad de skulle göra med all den degen.Ulvarna har definitivt minst 8 i inkomst, och vad vi vet har de använt 4 poäng. Vad har de använt de andra poängen till? Förmågeblocker kan stämma. Extra mord kanske. Utslagsröster och sånt bjäfs vet jag inte om jag tror på. Det kan råka upptäckas utan att man vill det.
Detta har väl diskuterats ingående tidigare, jag har svårt att se Andersson som röd. Nu vet vi mycket mer om vad MU har valt för något, så ska du "syna" Anderssons claim vill jag se en uppställning MU-val som innefattar väktare men inte naiv siare.Börjar nog bli dags att syna Andersson också med sitt claim. Slänger in en röst där nu. Lång runda och mycket kan hända så än kan vi fortfarande ta hem det här!
Jag gör så gott jag kan och hinner men är generellt sett bättre på att hitta saker hos enskilda spelare jag tycker är röda och utgå från det. Personligen blir det ofta också att jag utgår från mig själv, nån säger något orimligt om mig själv vilket jag hugger tillbaka på.Kan inte precis samma sak sägas om dig? Eller är du inte hårt arbetande?
Yes ska räkna på det senare. Sitter med luren nu men ska definitivt kollas upp mer noggrant. Alla stenar ska vändas på!Detta har väl diskuterats ingående tidigare, jag har svårt att se Andersson som röd. Nu vet vi mycket mer om vad MU har valt för något, så ska du "syna" Anderssons claim vill jag se en uppställning MU-val som innefattar väktare men inte naiv siare.
Läser ikapp R4 efter att Impe kommit ut som väktare, varför kan det inte finnas både naiv siare och väktare i byn Brynolf? Du är på Andersson efter väktarclaimet där med. Jag får inte ihop matten.
Tänker på vad du skrev i 305Läser ikapp R4 efter att Impe kommit ut som väktare, varför kan det inte finnas både naiv siare och väktare i byn Brynolf? Du är på Andersson efter väktarclaimet där med. Jag får inte ihop matten.
Nä jag minns inte hur jag tänkte, det är det jag försöker återskapa i huvet just nu. Återkommer. Visst GÅR det att kötta in 2 inkomst till om man vill ha råd med lite små shitförmågor.Läser ikapp R4 efter att Impe kommit ut som väktare, varför kan det inte finnas både naiv siare och väktare i byn Brynolf? Du är på Andersson efter väktarclaimet där med. Jag får inte ihop matten.
Inte för att vara sån, men det är ju helt okej om du också gräver lite, synar röstmönster etc. Vad tänker du om mina analyser? Finns det något fog för ulvrationalitet här eller är det bara jag som blajjar på?Angående Basse så röjer ju han på en annan nivå. Blandar in teorier och röstmönster på ett sätt som jag inte har gjort detta spel. Stora gräv på ett annat sätt vilket får mig att fundera kring varför Basse fortfarande tillåts leva.
Kan vi inte alla gemensamt försöka tänka kring vad MU kan ha valt? Jag utgår nu från att Impetigo var väktare, dvs att MU har fått 6p att köpa grejs för.Detta har väl diskuterats ingående tidigare, jag har svårt att se Andersson som röd. Nu vet vi mycket mer om vad MU har valt för något, så ska du "syna" Anderssons claim vill jag se en uppställning MU-val som innefattar väktare men inte naiv siare.
Återkommer snart, ska ut med hunden, men börja med vad vi vet:Kan vi inte alla gemensamt försöka tänka kring vad MU kan ha valt? Jag utgår nu från att Impetigo var väktare, dvs att MU har fått 6p att köpa grejs för.
De har redan råd med extra nattmord. Frågan är vad de två extra poängen för naiv siare skulle ge? Tycker det mest är tramsförmågor kvar. Men väktare är en så pass farlig förmåga att jag inte fattar varför de valde den.Sen är frågan om de skippat 2p naiv siare för att kunna ljuga om det, eller om de tagit det och lagt till extra nattmord för 2p
Du Hägis en sak jag lärde mig av Sidd-debaclet är vikten av att kunna släppa sina käpphästar och försöka se spelet ur ett annat perspektiv. Om du ser till mitt spel som helhet, vad tänker du då?Helvete. Tack för spel @Impetigo och @Anthrox
spelar andra spel nu, men så den ligger lite tidigt i alla fall:
röst: @Skarpskytten