Sammanfattning av varför X är en ulv i fallande trolighetsordning!
@Andersson Baserar det på att
MU troligen inte valt naiv siare nu när väktare är bekräftad, vad spenderade MU de sista två poängen på? Låg på min rödlista tidigare, försvann när Naiv Siare verkade trolig, tillbaka nu högst upp.
@LegoIvar Fladdrat med i alla drev, extremt lågflygande, kommit med brus om att använda spökrösten till orimliga konstigheter
@Octagonal Trallat med under radarn, skrivit en del konstigheter, var först (?) med att avslöja att han inte är väktare (för att locka andra att göra likadant?)
@HerrK Första varulvsspelet men var helt osynlig i början, spelat upp sig rejält, men supernervös ulv i början som inte vågade skriva något? Hängde på Octagonal och avslöjade att han inte var väktare för ulvarna. Jagar mig konstant utan att jag tycker det finns skäl för det riktigt.
@Skarpskytten Empiricus mördades innan han hann avslöja sitt röstmönstergräv på Skarpskytten, har varit nära att röstas ut ofta.
@Basenanji Fick lite heat i början av Anthrox och svarade ovanligt aggressivt, sen har han varit aktiv men väldigt vag och generell, lite typiskt Basse-ulv spel (iofs kanske typiskt Basse-spel öht). Gammal räv som ulvarna inte mördat.
@Brynolf och
@Hägerstrand har jag inget på nu när Anthrox visat sig vara grön. Ser dem som grönast.
Så tänker jag, vad tänker ni? Denna runda är som sagt sista chansen så låt oss lägga in en spurt idag.