Ok, försöker hinna med några fler sista tankar:
Basses ”gräv” om vilka som diskuterat valda ulvar är nonsens och det enklaste sättet att förstå det är att han smular för att läggaen sen röst på mig om det bmir jämnt mellan mig och larsson.
Förta skriver han typ ”hmm, undrar om det kan finnas nåt med datta med attvälja ulvar… (jag som vet vad som skrivits vet ju att jag är en av få som lyft att jag skulle välja medulvar som mu så jag läser de redan då som att han bygger upp för att rösta på mig)
Sen kommer typ ”jag ska nog titta närmare på
Vilka som pratat om detta…”
Sen till slut ”det finns ju några alternativ, t ex impetigo…”
För att till slut ta bort sin röst feån mig ”dtta äär så svårt” och sen lägga tillbaka den där den behövs.
Jag läser det som ett försök att få en dynamisk tankegång fram till en röst på mig. För caset ”alla tycker att det är bra att välja ulvkompisar är misstänkta” är bara korkat.
Bybo-basse brukar alltid också skrive minst ett inlägg som börjar med ”hörrni” och som vädjar till mjuka värden. Det har jag inte sett denna rundan. Ulvbasse brukar inte skriva såna inlägg.
Sidd måste ju ut även om han råkar vara bybo.
Det är ju larsson som skyddas av sidds och basses krumbukter så han blir ju guilty by association (jag tycker att sidd och basse exponerar Ig en hel del om dmuna teorier om dem stämmer, dt hade de inte gjort för
att skydda en bybo förstås) Jag hade inte röstat på larsson själv annars om jag haft nåt val. Då tycker jag fjodorsenuba och martin3 är lika intressanta tror jag.
Beröringsskräck tror jag kommer bli högintressant att analysera, likaså drevet mot mig som jag sagt tidigare.
Bra att börja analytiskt med matte för att se vilka kombinationer som är möjliga och sen lägga på röstmönster. I tredje hand psykologi. Genesis arbete där har varit utmärkt, även
Om jag fortfarande inte hunnit skärskåda det.
Farligt om analysen förvanskas vilket ulvarna kan göraöka med, jag tyckte spontant fjodors analys blandade logik och känsla på ett sätr som ställde till det men det kan mest ha varit en känsla, inte skärskådat siffrorna som sagt.
Och som sagt, när jag blir grönad har ni en belräftad 3-poängsförmåga utamför spel, det verkar ju som att genesis matte går att använda för att få fram en matematisk ordning snarare än en purgatorisk för att rösta ut folk.
Byn vinner detta lätt! Forza!
/Bombastic out