Martin3
”Ulv”
Antog att mitt outande av Larsson skulle göra mig mycket röd hos iaf någon men tänk på att om jag varit ulv hade jag bara kunnat sitta still i båten och varit mycket säkrare men det jag ville egentligen poängtera att de som röstade på Larsson denna runda behöver inte vara ulvar utan bybor som vill att vi är aktiva. Du kan gå tillbaka och kolla men förra spelet som jag spelledde hade tom regeln att skriver du inget inlägg under en runda så åker du ut.Röst: Martin3
Jag tror stenhårt på att det här är en ulv. Förmodligen tillsammans med fjodorsenuba.
R1: Röstade på Impetigo, röstade på ingen, röstade på Impetigo igen. Tycker att t.ex. förmågeblockerare är ointressant att ljuga om.
R2: Röstar K.K, röstar Sidd efter att K.K kommit med bra grejer
R3:
Ursäkta, va?
1) Vi ska inte rösta ut inaktiva nu, utan vi ska rösta ut ulvar.
2) Ulvarna ska inte ha köpt förmågeblockering enligt fjodor, så varför skriver du så mycket om det? Och varför har du inte lyft några misstankar om Fjodor överhuvudtaget? Inte i någon runda, faktiskt.
Så, min tes är alltså följande: Martin3 har inte ljugit och MU köpte förmågeblockering.
2) det är helt korrekt att jag inte såg nytta av förmågeblockeringen, iaf inte för 2p men just nu försöker jag hitta andra möjliga scenarion än att kk är ulv med sin förmåga och då faller det här in som alternativ.
vi har typ tre stycken som inte granskats speciellt hårt och det är Basse, RasmusL och Korpa. De sistatvå kan jag inte hitta något skumt med. Basse är unte sitt vanliga pratsamma, lite kaotiska jag men inte mycket mer än så.
Just nu är nog min lista:
På röd-sidan:
Sidd
KK
Fjodde
Basse
Mellanmjölk:
- Korpa
- Rasmus
Jättegrön:
Empi
Alla utom Sidd på rödlistan har 2poängsförmågor som jag. Jag har jättesvårt att placera Sidd och KK gentemot varandra eftersom orsakerna är så skilda. Sidd har haft många feltänk och virriga tankar. KK har gjort en dålug r1 och en grymt bra r2 men hans förmåga (om siaren inte ärnaiv) är så grym.
hoppas du kan hjälpa mig i mina tankar Empi!