Jocke;n250745 said:
Och om det står lika mellan mig och lukas?
Tidigare i rundan höll jag dig mindre röd än Lukas, men efter din fråga i 222 har jag ändrat mig.
Jag tror ulvarna har försökt lågflyga hela spelet.
Lukas har lågflugit, men han har gjort det på samma provocerande och iögonfallande sätt som Xyas gjorde.
Du har dock lågflugit alldeles lagom, men tagit ytterst lite ställning och motiverat nästan ingenting - det är jobbigt för ulvar att göra sådant eftersom de måste ljuga och sedan förklara varför man haft fel.
Bybor gissar fel hela tiden (jag hade fel om både Rasmus och Mukwa), men jag vågar ta ställning eftersom jag vet att jag har vitt mjöl i påsen - precis på samma sätt som jag vågar säga att du nu verkar rödare än Lukas (istället för att vänta och se vad alla andra tycker och anpassa mig efter det).
Vad är din största insatts denna runda? Att göra en röstsammanställning av hur döda gröna spelare har röstat. Mycket jobb och mycket text. Men vågade du komma med någon läskig chansning angående vad du hittat? Inte ens någon som blivit lite mindre brun eller lite mera grön? Nej.
Jocke;n250655 said:
Jag har sammanställt vad de döda gröna har röstat på och hur de har motiverat sig. Det tog orimligt lång tid att göra och jag känner mig inte smartare nu.