Nekromanti måndags öl/kaffe/moloko

case

Veteran
Jag har noterat I Mitt betraktande att det finns en hel del östgötare här i forumet, Så vad sägs om en fikarunda för att lära känna varandra och kanske även bygga ltie nya spelgrupper?

- Robert (som är månadens n00b)

Olle Linge

Snigel
Var/när/hur?

Jag har noterat I Mitt betraktande att det finns en hel del östgötare här i forumet, Så vad sägs om en fikarunda för att lära känna varandra och kanske även bygga ltie nya spelgrupper?
Det beror helt på var och när, men intresset finns. Frågan är om jag orkar pallra mig till Norrköping för det. Jag är inte intresserad av att bilda fler spelgrupper, men fika :tekopp: är ju trevilgt :gremsmirk:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Det tycker jag absolut att ni ska göra …

Genom att fixa olika forumsöler/-fikor och minikonvent i Stockholm har jag fått en hel hord nya små vänner, varav flera ingår i mitt nuvarande spelgäng.

Så fika på bara. (Norrköpingsgamers, se det här som en utmaning – inte kan ni väl vara sämre än ett gäng nollåtter?)

<font size="1">För ordningens skull ska jag väl påpeka att jag inte är någon urståckålmare, utan exilmas (med påbrå från Stockholm, Borggård och Pottmjöhult).</font size>

Olle Linge

Snigel
Re: Var/när/hur?

Jag låter någon som kan garantera att de kan komma vara med och bestämma istället för mig. Jag kommer däremot gärna om jag har tid och möjlighet. En dag i veckan jag inte pluggar passar bäst för mig, då campusbussen är gratis.

Ost

Warrior
För långt bort, för svårt, för jobbigt. Måndag den 21:a passar dessutom mycket illa. Hade det varit här i byn och en annan dag hade jag varit på. Men nu, nej usch, fy och tvi.:p

Ost - gnällig idag.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Tja... Varför inte?

Jag kan nästan hela måndagen den 21, med några småundantag som jag kanske kan skuffa undan, så jag är helt klart på. :gremsmile:
Var ska vi fika då? Fräcka frökens vid skvallertorget ligger bra till för mig. :gremwink: Fast jag bor centralt och kan ställa upp på nästan vilket fik som helst.

Så ja, bestäm tid och plats så kommer jag. :gremsmile:

Rickard

Urverk speldesign
Jag är upptagen med plugg under (mån)dagen men någon gång efter 15 funkar bra för mig.. Och jag är gärna sugen på att dra igång en spelgrupp.. Fika låter sköj.. Eventuellt kan vi dra oss tillbaka och spela lite spel.. Det gjorde vi förra gången vi hade forumsfika i Norrköping..

/Han som är galen i att länka (och som tycker Fräcka Fröken funkar för fika)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag röstar för Fräcka Fröken vid Skvallertorget (ICA Strömmen) eftersom det bara är ett stenkast från där jag bor. :gremsmile:
Tid... Fem på måndag?

case

Veteran
jag har ett litet möte med en förening kl. 17, men 18 fungerar superbra för mig. (och strömmen är också ett stenkast för mig;) )

Ackerfors

Alas, your rapids!
Har vi bestämt?

Fräcka frökens vid Skvallertorget klockan 18 imorgon måndagen den 21/3.

Magnum_UBBT

Warrior
Re: Amen va i hela....

Jhapp här sätter man sig framför burken och funderar på att slänga ute en fråga när det blir någpon träff i Norrköping och vad händer?. Jo måndagen startas med en härlig laddning vinderkräksjuka. helt utslagen och sjöblöt av svett tillber man den stora toalet guden större delen av morgonen. Nu när det äntligen är kväll och man mår så ok att man kan sätta sig framför burken en kort stund ja då ser man att det redan har VARIT en träff, idag! ... Ghaa...

well, hur har folk det planerat efter påsk?

/Magnum, hyffsat pigg trotts allt.