Och jag noterar att inget nattmord skett - felskott från mörkret, eller avstod de från att mörda?
Hur är det, är det omöjligt eller bara osannolikt att vi faktiskt har en väktare i spel sen R2 som kunnat åstadkomma detta?
Det blir väl omöjligt, då klubb "en planet i R2" har expat nu i R3, och inte kan ha haft råd att köpa 3p Militär (minst 200 kR) i R1 och dessutom expa för minst 200 kR i R2 som de då inte har.
Nån i enplanetsklubben kan ju ha expanderat utan att köpa handelshus men det är ju inte rationellt utan sätter bara en måltavla i ansiktet.
6p Kultur är det ingen som har (kräver tre planeter då bara VR-salong ger Kultur).
Xyas har ju en vettig teori om att Mörkret siktar på att vänta ut klockan - men Mörkret fattar väl att vi röstar nu och kommer hinna peta sju spelare innan spelslut. Men att Mörkret avstått eller helt enkelt inte haft nattmord är ändå det rimligaste. Förhoppningsvis har vi drivit dem till detta då de behövt köpa siarblockningsförmåga.
Nu ni! Jag har annan info om antal megakorpar än ni! Vilka har byggt den förmågan och vilka av er har fått samma eller annat svar? Säg inte siffran ännu!
Jag har också ett annat svar än "8 korpar". Jag har en liten teori om varför det skiljer som inte är platsbaserad.