Occam säger väl det här iofs, men det finns ju en gemensam nämnare.Alternativet är att de Mörka avslöjat sig själva genom att säga 8 och nu försöker dölja tabben, dvs Sidd, martin3 och Impetigo är camp Mörker.
RÖST: Sidd
Occam säger väl det här iofs, men det finns ju en gemensam nämnare.Alternativet är att de Mörka avslöjat sig själva genom att säga 8 och nu försöker dölja tabben, dvs Sidd, martin3 och Impetigo är camp Mörker.
Tänkte precis det.Men du tänker alltså att "6 korpar" är falskt och 8 är det rätta? Jag tänker tvärtom.
På Genesis karta
...så täcker jag, Fjodor och Rasmus östra sidan (en kedja från Dorian till Lydian). De som är utanför den är Sidd och Empi, som skulle kunna påverka Impetigo och Martin3 om det är närhetsbaserat.
Ligger nära till hands med en röst på Sidd/Empi.
Varför skulle jag med flit ange fel antal korpar som Mörker? Låter som ett väldigt luftigt argument.Tänkte precis det.
Det kan alltså vara så att RasmusL och Fjodorsenuba stör info på de planeter de etablerat sig på.
Måste kolla kartan på större skärm än mobil, återkommer. Ni andra kan väl också kika på detta.
Intressant teori. Jag kan bekräfta att jag har forskningslabb på Mixolydia.6 korpar. gissar att mörkret skjuter på planeter snarare än spelare. Två planeter isf givet att både hellzon och fjodor byggt sina forskningsbaser på Mixolydia? kan det stämma?
Megakorp | Antal megakorp redovisat enligt labb | Pengar | FL | VR | HH | MA |
fjodorsenuba | 6 st (misstänker korrupt info pga Mörker) | 300 | 1 | 1 | 2 | 1 |
RasmusL | 6 st | 350 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Impetigo | 8 | 350 | 1 | 0 | 2 | 1 |
Genesis | ej nog med forskning | 325 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Sidd | 8 | 350 | ||||
martin3 | 8 | 350 | 1 | 0 | 2 | 1 |
xyas | ej nog med forskning | 325 | 0 | 1 | 2 | 0 |
empiricus | ej nog med forskning | 275 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Hellzon | 6 st (misstänker korrupt info pga Mörker) | 375 |
sex korpar. Sorry, sitter i möte så lite splittradVarför skulle jag med flit ange fel antal korpar som Mörker? Låter som ett väldigt luftigt argument.
Intressant teori. Jag kan bekräfta att jag har forskningslabb på Mixolydia.
Var har du för siffra på antalet korpar @RasmusL ? Du har fortfarande många osvarade frågor från mig.
Med risk att ge bort info till mörkret (men det verkar ju redan vara kört, om det inte är ni andra som blivit trixade med, coin flip): LocrianaSå du struntar altså också i att kunna sia den här rundan?
@RasmusL var har du satt upp dina byggnader för vetenskap?
Jaha, gör alla andra det så riskerar man väl däng om man låter bli.@Sidd @Hellzon redovisa er infrastruktur!
Okej! Då föll den gissningen, men bra att inte behöva dra iväg ner i ett kaninhål.Jaha, gör alla andra det så riskerar man väl däng om man låter bli.
Jag har ett forskningslabb och en VR-salong. Mitt labb ligger inte på Mixolydia.