Nekromanti Möta Han på flygplatsen?

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Ja enlig rykten från lodisar och folk i gränder kommer Han att landa i svea rike i början av december.

Jag anser att rollspel.nu bör ha så mycket folk som vi kan/orkar/bryr oss att ha för att möta Han på Arlanda.

Nu säger du "varför ska jag bry mig om Han?" Jo serru det är kul att göra saker och varför inte ha 15 rollspelare som står på en flygplats med plakat för att hälsa hem en rollspelare från andra sidan klotet? Vi kanske har med nått brädspel för att fördriva tiden med?

Så finns det någon galning förutom mig som tycker att det här vore roligt?

Übereil

Swashbuckler
Det låter det som en kul idé. Om jag kan vara med beror helt på hurvida jag får jobb i Stockholm nästa vecka eller inte.

Übereil

anth

Vetefan
Jag väntar tills det finns ett definitivt ankomstdatum och tid.

Sedan kan du alltid bjuda på gratis öl - sånt brukar alltid leda till ökad entusiasm. :gremlaugh:

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
anth said:
Jag väntar tills det finns ett definitivt ankomstdatum och tid.

Sedan kan du alltid bjuda på gratis öl - sånt brukar alltid leda till ökad entusiasm. :gremlaugh:
Tja jag kan bjuda på öl. Lättöl utspädd 1/10 med vatten.

anth

Vetefan
Eller förresten...
...om Dr. F. möter upp iförd penisfodral kommer jag GARANTERAT finnas ute på arlanda. :gremsmile:

Rickard

Urverk speldesign
Tisdagen 29:e november förutspår (mindre) visa män att jag dyker upp i Sverige. Runt 20-tiden. 30 timmars resande från Melbourne till Abu Dhabi, Brüssel och slutligen Brommaflygplatsen.

/Han som minns hur sliten han var vid förra resan

chrull

Stockholm Kartell
Dr. F said:
Bromma är ju mycket trevligare att resa till.
Hur blir det, åker du direkt eller stannar du i hufvudstaden ett tag?
Framförallt är det om möjligt ännu slappare tull på bromma :gremlaugh:

Rickard

Urverk speldesign
Jag kommer antagligen att sova hos Muggas, så det blir minst en dag i Stockholm. Han bor dock i Enskede (som jag inte vet var det ligger ... än). Här nedan är de flyguppgifter som jag har fått. Det sista är flighten.

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Code:</div><div class="ubbcode-body ubbcode-pre" ><pre>2011-11-29 19:40 Stockholm Bromma EY7217</pre></div></div>
/Han som har valt att (låtsas) ignorera chrulls kommentar om slapp tull

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Han said:
Han bor dock i Enskede (som jag inte vet var det ligger ... än).
Buss 110 från flygplatsen till Alvik. Därifrån tunnelbana linje 19 mot Hagsätra, kliv av i Stureby.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Muggas!?! Honom hade jag tät kontakt med, han hörde av sig till mig och sen inget mer. Hur är det med honom? Snackade speltest med mannen ifråga.

VildKatt

Warrior
Vi borde helt enkelt försöka ha en slags forumsträff den kvällen. Lagom med jet-lag för att det ska kunna bli något lojt över det.

Rickard

Urverk speldesign
Jag kan stanna någon dag extra så att schemat kan ändras någon dag framåt för att passa folk. Jag hade väl tänkt att nudda svensk mark, se om några känner igen mig och sedan ta en cider på någon krog.

/Han som har med sig Matiné och Mutiné