Nekromanti Möta Han på flygplatsen?

VildKatt

Warrior
Hur går det med tid och planering? Jag säger att vi tar en öl direkt efter att Han kommit in till stan, för onsdag morgon måste jag lämna 08-land igen.

Så, halv tio på någon pub i stan-ish? Själv sover jag hos Vicotnic i Haninge så jag behöver typ en adress att leka med så jag vet vart jag ska.

Och har jag tur kan jag slippa köra och faktiskt dricka istället. :gremwink:

Rickard

Urverk speldesign
Jag är med katten. Vad är det som gäller? Jag har inget emot att ta en öl cider någonstans eller dra hem till någon och spela något spel. Helst båda i kombination.

I värsta fall ser jag mig och katten onyktra i sällskap med Muggas. :gremtongue: Jag kommer att vara fett jetlagd så ni får ta mig som jag kommer. Antligen väldigt hypad (brist på sömn = billig fylla) eller en zombie utan hjärna (=bara en ost).

Jag kom att tänka på att jag har Matiné, Mutiné OCH Carcassone med mig.

/Han som "eventuellt" skriver detta på fyllan (hey, sista helgen ute!)

VildKatt

Warrior
Jag kommer väl inte vara helt blagad däremot, jag som ska upp och köra till Malmö på onsdagen, men!

Annars kommer jag, helt random, att välja en pub och en plats, jag som inte har kolla på trakten alls, så får vi ses där på vinst och förlust helt enkelt. :gremwink:

anth

Vetefan
VildKatt said:
Vi borde helt enkelt försöka ha en slags forumsträff den kvällen. Lagom med jet-lag för att det ska kunna bli något lojt över det.
Forumsöl it is.
Bishops Arms på Folkungagatan eller något slummigare?