Det återstår att se, jag får återkomma med uppgifter om det. För övrigt är det nog bäst att bara köpa en på GothCon, så att det säkert räcker till alla.
Det återstår att se, jag får återkomma med uppgifter om det. För övrigt är det nog bäst att bara köpa en på GothCon, så att det säkert räcker till alla.
Jag vände mig alltså inte emot att du skulle ha kofta, jag bara var nyfiken. Kanhända att jag uttryckte mig en smula illa, vilket ledde till ett missförstånd. I sådana fall ber jag å det ödmjukaste om ursäkt.
Två veckor innan forumträffen i Umeå så kommer GothCon att äga rum. Några av oss på forumet arrangerar där Indierollspelsbaren. Ta en titt.
Man ska kunna testa lite "hemmagjorda rollspel", spela lite "hemmagjorda spel", och prata och umgås med andra rollspelare, rollspelsmakare, och forumfolk.
Vill ni hälsa på? Ifall ni berättar vilka tider ni kan tänka er att besöka oss, så kan vi fixa ihop ett litet schema för att träffa sina forumpolare..
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.